Erfaringer med hårde tasker
Fra : Thomas Makro

Dato : 12-08-02 21:20

Jeg overvejer at købe et bagage-rack til min Viffer, og har derfor
også været ved at undersøge markedet for hårde tasker.

Som de fleste nok ved, har Givi en del at vælge imellem - men de er
også dyrest.
Hos Polo har de en Road Topcase på 46 liter til 70 E, godt 500 kr.
Unægteligt noget billigere end en tilsvarende fra Givi. Men hvordan er
kvaliteten?
Tilsvarende har Louis en Moto-Detail Koffer på 44 liter, til 80 E (+ 8
E for tilhørende refleks). Også denne er billigere end Givi. Men igen,
nogen der ved noget om kvaliteten?

--
Mvh Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : Jørgen Winther

Dato : 12-08-02 22:43

"Thomas Makro" <makro@cyberjunkie.dk> wrote in message
> Som de fleste nok ved, har Givi en del at vælge imellem - men de er
> også dyrest.

Givi kan ofte købes brugt for en mere behersket pris. Kappa skulle i det
store hele svare til Givi.

Jeg kender desværre ikke de Road og Moto-Detail kufferter, du nævner, så jeg
kan ikke sige noget om kvaliteten. Blot kan jeg nævne, at jeg med stor
fornøjelse har brugt nogle Moto-Detail bløde slå-over tasker, som efter min
vurdering var endda meget gode til prisen: Pæne syninger, omhyggelig
forarbejdning og design, alt nødvendigt tilbehør i form af remme mm.
medfølger - og dertil diverse remme, som jeg ikke fandt anvendelse for! Hvis
kufferterne har samme kvalitiet, er det bare med at købe dem.

Størst erfaring har jeg dog med Givi, og jeg må sige, at dét virker bare!
Vandtætte kufferter, der hænger godt fast på cyklen, og som er så robuste,
at de kommer til at glæde dig i mange år fremover. Kan absolut anbefales. Og
prøv at se på Kappa og på brugt-tilbud - den gode kvalitet gør, at jeg ikke
ville være det mindste betænkelig ved at købe brugt.

--
Jørgen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-08-02 07:32

Jeg har samme gode erfaringer med Givi. Jeg ville aldrig købe andet. Jeg
havde Hepco Becker før og de var ikke vandtætte. Jeg har lignende historie
om en række andre mærker. Jeg tror pris/kvalitet hænger godt sammen. Så skal
de bruges meget, til lange turer og/eller i al slags vejr, så mener jeg Give
er sagen..

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Jarl Olsen

Dato : 13-08-02 08:11

Hej Thomas.
Jeg har et sæt Givitasker og topbox til salg.
Se følgende link: http://www.pcman.dk/salg.htm
Stativet køber du særskilt til din MC.
Med venlig hilsen --
--Jarl Olsen