Orange sat til salg.
Fra : Lars Raaby

Dato : 12-08-02 21:08

http://www.infopaq.dk/erhverv/erhverv.asp?artno=67056&fp=3

Det bliver spændene at se hvad der sker med Orange.

--
Med venlig hilsen / Lars Raaby
Unix, MS-DOS, and Windows

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 12-08-02 21:13

> Det bliver spændene at se hvad der sker med Orange.

Både Ekstra Bladet og Sunday Times har bragt den historie. Orange har
dog flere steder meldt ud, at det _ikke_ er korrekt. Men jo, det er
da utroligt spændende.

Hvem kunne mon være den mest interessante køber af Orange? Endnu en
udenlandsk operatør? Eller måske Telia eller TDC?

Fra : Lars Raaby

Dato : 12-08-02 21:26

Jeg kunne ikke finde historien på www.eb.dk Det stod i papir udgaven.
> Hvem kunne mon være den mest interessante køber af Orange? Endnu en
> udenlandsk operatør? Eller måske Telia eller TDC?
Ja først troede jeg at det var Sonofon der ville købe Orange eller måske
Tele2

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 12-08-02 21:45

> at det var Sonofon der ville købe Orange eller måske Tele2

Rent kapitalmæssigt, så må TDC eller Telia være de mest oplagte købere.

Men jeg tror nu altså ikke på de bliver solgt.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 13-08-02 06:27

Sonofon ville dog også være en oplagt køber da de jo ikke fik købt sig en
UMTS licens.

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 13-08-02 17:15

> Sonofon ville dog også være en oplagt køber da de jo ikke fik købt sig

Ja, de har jo selvfølgelig Telenor i ryggen.

Fra : Frank W

Dato : 12-08-02 23:19

On Mon, 12 Aug 2002 22:08:02 +0200, "Lars Raaby" <Lars@øraaby.dk>
wrote:

>http://www.infopaq.dk/erhverv/erhverv.asp?artno=67056&fp=3
>
>Det bliver spændene at se hvad der sker med Orange.

Ja og prisen for Match-abonnement har også fået et lille hak opad

http://orangeprivat.dk/mobil/orangematch/priser/

Hilsen
Frank W.

Fra : Carsten Riis

Dato : 14-08-02 21:34

Frank W wrote:

> Ja og prisen for Match-abonnement har også fået et lille hak opad
>
> http://orangeprivat.dk/mobil/orangematch/priser/

Det er da kun på laveste niveau (de ti kroner er vel til at overkomme).
Derudover ryger man hurtigere over i de billigere minutter (tilgengæld
også dyrere abonnement).

Personlig fandt jeg ud af, at Modus er meget billigere end Match. Fx kan
konen og jeg snakke i telefon i 6 timer for 235 kroner (jeg tør slet
ikke regne på, hvad det vil koste på Match, men jeg forsøgte her i
foråret. Forsøget kostede 300 kroner)

Med venlig hilsen

Carsten Riis

Fra : Fischer

Dato : 16-08-02 07:35

> Det bliver spændene at se hvad der sker med Orange.

Mange af deres chefer har åbenbart syntes det var lidt FOR spændende:
http://www.infopaq.dk/forside/forside.asp?artno=67476&fp=0