Musik fra Cactus Cider reklamen?
Fra : QuickMic

Dato : 12-08-02 20:57

Hvad er det for noget musik der spilles i denne reklame? Nogen der kan
hjælpe?

QM

Fra : Andrew

Dato : 12-08-02 21:38

> Hvad er det for noget musik der spilles i denne reklame? Nogen der kan
> hjælpe?

NU må i kraft-stejle mig HOLDE!!!!!! Der er blevet spurgt om dette 515161
gange indenfor de sidste måneder. KIG dog lidt tilbage i gruppen, det er 1
(EEEEEEEEN) dag siden der blev spurgt om det samme!!

Fra : QuickMic

Dato : 13-08-02 20:07

Andrew <andvalen@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aj969i$lec$1@sunsite.dk...

> NU må i kraft-stejle mig HOLDE!!!!!! Der er blevet spurgt om dette 515161
> gange indenfor de sidste måneder. KIG dog lidt tilbage i gruppen, det er 1
> (EEEEEEEEN) dag siden der blev spurgt om det samme!!

SLAP dog af mand......... der er een siden 5-8 og den havde jeg ikke set!
Beklager, sorry, undskyld.........
QM

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 12-08-02 21:34

> Hvad er det for noget musik der spilles i denne reklame? Nogen der
> kan hjælpe?

Scroll tilbage til igår. Der blev spurgt om det. Og ligeledes i sidste
uge, og forrige uge. Og alle andre uger siden den reklame startede.

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 12-08-02 21:43

"QuickMic" <quickmic@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det for noget musik der spilles i denne reklame? Nogen der kan
> hjælpe?

Du behøver ikke at kigge længere tilbage i gruppen end til i går for at
finde svaret...
Spørgsmålet:
blev stillet af Dalberg i går kl. 16.31
Hent alle headers i dit newsprogram og se efter om dit spørgsmål har været
besvaret før du spørger...
og læs så evt. http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/

-Michael.

Fra : QuickMic

Dato : 13-08-02 20:24

Michael Alø-Nielsen <m-alo@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d581ddf$0$88356$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Du behøver ikke at kigge længere tilbage i gruppen end til i går for at
> finde svaret...
> Spørgsmålet:
> blev stillet af Dalberg i går kl. 16.31

Det har jeg ikke på min skærm.....?

> Hent alle headers i dit newsprogram og se efter om dit spørgsmål har været
> besvaret før du spørger...
> og læs så evt. http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/

Forklaring udbedes.

QM

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 14-08-02 11:06

> Det har jeg ikke på min skærm.....?

Ok, læs næste linie...

> Forklaring udbedes.

Jeg kan se at du bruger Outlook Express som newsreader. gå ind i menuen
funktioner i OE, og vælg "Indstillinger" vælg fanebladet "læsning" og fjern
markeringen fra "hent 300 headers ad gangen". Prøv så at hente brevhoveder
(headers) en gang til, nu skull du gerne få dem alle med!
Linket til OSS'en er der fordi det du har stillet er et OSS (Ofte Stillet
Spørgsmål). Det kunne muligvis være du kunne finde svaret deri...

Håber det var forklaring nok, ellers spørg igen...!

-Michael.