Billige DotMac alternativer.
Fra : Jesper

Dato : 12-08-02 19:39

http://www.macintouch.com/dotmacalt.html

Her findes en masse billige alternativer til Mac.Com's dyre
betalingsservice.

--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : (Lars Kristian

Dato : 14-08-02 09:46

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> http://www.macintouch.com/dotmacalt.html
>
> Her findes en masse billige alternativer til Mac.Com's dyre
> betalingsservice.

Men man kan jo desværre godt blive lidt bekymret for, hvornår de så som
Apple må erkende, at intet kommer af intet, og de bliver nødt til enten
at lukke ned eller opkræve betaling for at få penge i kassen.

Og så er man jo lige vidt.

Mvh
Lars Kr. Sørensen

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 14-08-02 15:38

Lars Kristian Sørensen <lars.kr.sorensen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> Apple må erkende, at intet kommer af intet, og de bliver nødt til enten
> at lukke ned eller opkræve betaling for at få penge i kassen.

Det er jo ikke alle der forlanger $100/årligt for en e-mail adressse, så
selv med en betaling er det for de fleste billigere end .mac, som det
også fremgår af priseksemplerne på linket.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : (Lars Kristian

Dato : 15-08-02 13:27

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Det er jo ikke alle der forlanger $100/årligt for en e-mail adressse, så
> selv med en betaling er det for de fleste billigere end .mac, som det
> også fremgår af priseksemplerne på linket.

Det har du da fuldstændig ret i, og jeg vil heller ikke forsvare .Mac´s
(for dyre) prispolitik. Det gider jeg heller ikke være med på mere. Men
jeg gider på den anden side heller ikke oplyse hele min adressebog om en
ny mailadresse, som man så risikerer bliver nedlagt om 1/2 år, fordi en
eller anden IT-fantast uden styr på den økonomiske virkeligheden går
konkurs med sin fine service.

Så hellere betale sig fra noget, man har en god formodning om vil holde.

Mvh.
Lars kr. Sørensen