Opdatering 9.2.1 via FTP
Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 12-08-02 19:40

Kan man hente en dansk opdatering til System 9.2.1 via FTP?

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 12-08-02 19:58

"Henrik G. Jacobsen" <nospam@brakmark.dk> writes:

> Kan man hente en dansk opdatering til System 9.2.1 via FTP?

Ja, den er der eet eller andet sted. En overgang var det rigtigt
svaert at pille en fejlfri opdatering hjem - men det burde vere
fikset.

-j

--
18.07.02 - 20.07.02
København - Madrid - Sao Paulo - Santa Cruz - La Paz

Fra : Mikael Kern

Dato : 12-08-02 21:13

> Kan man hente en dansk opdatering til System 9.2.1 via FTP?

http://a1408.g.akamai.net/7/1408/1388/20011231/akamai.info.apple.com/Mac_OS/
9.2.1/dk/Single-File/Mac_OS_9.2.1_Update.smi.bin

Mvh Mikael Kern

--
Arbejde søges - gerne noget med video, foto, streaming, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman - EFP/OB/SNG
Rentals
Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 13-08-02 11:37

> http://a1408.g.akamai.net/7/1408/1388/20011231/akamai.info.apple.com/Mac_OS/
> 9.2.1/dk/Single-File/Mac_OS_9.2.1_Update.smi.bin
>
> Mvh Mikael Kern

Tak for linket, men også her går det helt utroligt langsomt. I løbet at kort
tid stiger den forventede samlede downloadtid for de ca. 80 Mb til 34 timer.
Og det er faktisk ret lang tid.... Jeg har en 256/128 forbindelse, så det må
kunne gøres hurtigere!

Der skulle vel ikke være nogen som har den pågældende danske version af
9.2.1 updateren liggende på en tilgængelig server?

Filen [Mac_OS_9.2.1_Update.smi.bin] er som sagt ca. 80 Mb stor og er et
bin-komprimeret self-mounting-image.

Fra : Mikael Kern

Dato : 13-08-02 18:35

> [...]
> Og det er faktisk ret lang tid.... Jeg har en 256/128 forbindelse, så det må

For sjov satte jeg Interarchy i gang:
83.51Mb
Overall dvs. gennemsnit; 53,5K/s
Total tid forventet: 26,35 - efter 9 minutter...
- jeg har 512 ned

Der er vist noget galt omme hos dig eller din udbyder.

mvh Mikael Kern

--
Arbejde søges - gerne noget med video, foto, internet, Mac...

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 14-08-02 04:46

> Der er vist noget galt omme hos dig eller din udbyder.
> mvh Mikael Kern

Ja, der var måske noget galt alligevel.

Det hjalp gevaldigt på hastigheden da jeg istedet for at downloade direkte
til harddisken oprettede en tom mappe på selvsamme harddisk. Så downloadede
jeg til mappen, og så gik det meget bedre. Jeg kan ikke sige hvorfor at det
hjalp, det gjorde det bare, og nu er opdateringen i hvert fald i hus.