Saftcentrifuge
Fra : Jesper Jensen

Dato : 12-08-02 18:15

Hvad kan man bruge en saftcentrifuge til (udover ketchup)?
Jeg anede ikke man kunne få en sådan en maskine og er nysgerrig efter
at vide hvad man typisk bruger den til - er der nogen der har en og
bruger den jævnligt?

Jeg skal lige have retfærdiggjort købet overfor mig selv - jeg kan
ikke helt forsvare at købe den blot for at kunne lave ketchup ;)

Jesper.

Fra : Heidi

Dato : 12-08-02 18:33

Jesper Jensen wrote:
> [...]
>
> Jeg skal lige have retfærdiggjort købet overfor mig selv - jeg kan
> ikke helt forsvare at købe den blot for at kunne lave ketchup ;)

Du kan jo altid bruge den til at lave frugt- og grøntsagsjuice i
forskellige blandinger.
Jeg havde engang en ide om, at jeg en dag om ugen udelukkende
ville leve af saft, for at få renset lidt ud i kroppenb - men det blev lidt for
besværligt når man skal have det med på arbejde, og så tager det en
krig at gøre den maskine ren, jeg har.

Men du kan jo feks. forsøge dig med en blanding af æbler, gulerødder
og rødbeder - det smager faktisk bedre end det lyder! Og mon ikke
også der findes en masse opskrifter på nettet, på forskellige
blandinger der er gode...

Held og lykke med ketchuppen

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes

Fra : Jakob Andersen

Dato : 12-08-02 23:51

> Jeg skal lige have retfærdiggjort købet overfor mig selv - jeg kan
> ikke helt forsvare at købe den blot for at kunne lave ketchup ;)

Man kan ALTID retfærdiggøre et køb, hvis der er ketchup af god kvalitet
indblandet

Jakob

Fra : LowLifeDK

Dato : 13-08-02 18:47

> Man kan ALTID retfærdiggøre et køb, hvis der er ketchup af god kvalitet
> indblandet

YEP, bare køb den og tag skideballen fra kæresten bagefter ..