Skærme
Fijala 3554
Skærmstik
Fra : Henrik Larsen

Dato : 12-08-02 17:45

Hej, er der nogen der kan fortælle mig farvekoden på ledningerne i et
skærmkabel til en Compaq V75, da stikket er klippet.
Eller er der en der ved hvor man evt. kan finde diagrammer over
"stikmontering" til skærmkabler.

Fra : David List

Dato : 13-08-02 00:40

Monday 12 August 2002 18:45, Henrik Larsen wrote in
<aj8omd$mq5$1@news.cybercity.dk> to dk.edb.hardware.skaerm:

http://hwb.sunsite.dk/

--
Med venlig hilsen / Best regards,
David List

Fra : Mulli

Dato : 13-08-02 21:45

> [...]
hvor man evt. kan finde diagrammer over "stikmontering" til skærmkabler.

Hej

Jeg har også forgæves søgt på denne side http://hwb.sunsite.dk, men jeg
mangler også et diagram over "stikmontering" til skærmkabler. Dog til en 17"
Hitachi CM 640ET.
Jeg har samme problem som henrik.Stikket er klippet af !
Håber at nogen kan hjælpe ??

Venligst

Mulli

Fra : proregulus

Dato : 13-08-02 23:12

"Mulli" <mulli1@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> skærmkabel til en Compaq V75, da stikket er klippet. Eller er der en
der ved
> hvor man evt. kan finde diagrammer over "stikmontering" til
skærmkabler.

Prøv her:

http://www.hardwarebook.net/connector/av/vga15.html

Mik

Fra : Henrik Larsen

Dato : 22-08-02 19:04

Jeg er glad for forslagene, men de virker ikke.
Det jeg skal bruge er et kabel man kan "bibbe" igennem og derved få at vide
hvilke ben i skærm-enden der er forbundet til hvilke ben i "stik"-enden ,
eller en tegning over farvemonteringen i stikket, og her er det jeg løber
ind i problemerne for den vejledning "Proregulus" foreslår inde holder nok
de alm. ledningsfarver, men i det kabel der sidder i en V75 er der en tynd
ledning der mest minder om en antenneledning bare tynder, og den optræder
ikke i en alm. monterings beskrivelse.
Jeg har også sammenlignet med kablet fra en V70, som skulle være magen til
dog med den undtagelse at der i V75 er USB-gennemgang i foden, men den har
INGEN forbindelse op til skærmen, men nej, heller ikke det kabel indeholdt
de samme farver som kablet til V75.