Aprilia
Fra : PHK

Dato : 12-08-02 16:21

Er jeg den eneste som har utroligt svært ved at få opfyldt min garanti hos
importøren af Aprilia ??

--
_
|_|

Fra : M Poll

Dato : 12-08-02 21:24

From: "PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk>

> Er jeg den eneste som har utroligt svært ved at få opfyldt min garanti hos
> importøren af Aprilia ??

Jeg har ikke haft problemer med min MC, men der manglede en stang til at
holde tanken oppe når den skal efterses i motoren. Denne sendte de uden det
mindste vrøvl, dog tog det en krig at få den.

Hvad har du været ude for ?

Med venlig hilsen
Martin Poll
SL1000
www.martinpoll.dk

Fra : PHK

Dato : 26-08-02 21:14

"M Poll" <poll@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> mindste vrøvl, dog tog det en krig at få den.

For 3-4 år siden kørte jeg en sag imod forhandleren, de gav mig medhold og
forhandleren gav mig en stak penge. Men det var _alt_ for billigt for dem.

Nu ser det ud til at jeg skal til at køre en ny sag. Jeg vender tilbage her
når jeg enten

- får de ting jeg mangler,
- påbegynder at køre en sag imod dem igen.

Afklaring forventes i løbet af nogle uger..

--
_
|_|

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 12-08-02 23:45

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Er jeg den eneste som har utroligt svært ved at få opfyldt min garanti hos
> importøren af Aprilia ??

Næhh ! TMP er en/nogle rø.......
--
Hilsen
Dennis Pedersen ( Tidligere Moto Guzzi ejer, der var _meget_træt af TMP + et