Personsøger
Fra : Henning

Dato : 12-08-02 14:58

Ok, en personsøger falder måske lidt udenfor gruppen, men alligevel..

I forbindelse med mit arbejde bruger vi stadig personsøgere (som
supplement til mobilen), da den har meget tæt på 100% dækning overalt,
hvad enten man står i en kælder, sidder i biografen eller ligger nede
ved vandet

Jeg hører rygter om, at TDC vil lade servicen udgå - TDC svarer ikke
på mails omkring spørgsmålet.
Ved nogen her noget mere konkret om rygtet?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : KGB

Dato : 12-08-02 16:09

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Ok, en personsøger falder måske lidt udenfor gruppen, men alligevel..

da der ikke er en bedre gruppe går det nok ... men ellers vil jeg anbefale
nogle radioamatører (der er grupper for den slags), hvis ikke du får et
tilfredsstillende svar her.

> I forbindelse med mit arbejde bruger vi stadig personsøgere (som>
supplement til mobilen)

Hvordan viskrer den egentligt ?? Er det som en sms eller ???

> Jeg hører rygter om, at TDC vil lade servicen udgå - TDC svarer ikke
> på mails omkring spørgsmålet.
> Ved nogen her noget mere konkret om rygtet?

Det rygte hørte jeg for laaang tid siden ... noget med lukning af den og NMT
...,. ?!?!? Ved ikke mere.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Henning

Dato : 12-08-02 18:46

>Hvordan viskrer den egentligt ?? Er det som en sms eller ???

Du har mulighed for at taste et telefonnumemr el.lign. ind, som
videresendes til OPS'ens display.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : VIP

Dato : 13-08-02 20:23

OPS systemet lukkes 31/12 2002 eller 31/12 2003

--
Venlig hilsen

Viggo Pedersen
E-mail: vip@"spam"post9.tele.dk fjern "spam" i adresse