Beocom 3
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-08-02 15:01

Greetings!

Er der en med en Beocom 3 der kan fortælle mig hvordan man stiller telefonen
om til nødforsyning?
Jeg kan ikke finde manualen i flytterodet... :-/

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 15-08-02 12:18

Hej Jesper

Det skulle ikke være nødvendig at stille en Beocom 3 om til nødforsyning.
Den detekterer selv, at der ikke er forsyning på NT-boxen og skifter selv
til nødforsyning. Det kan du bl.a. se ved at lyset i displayet ikke tænder.

mvh Bjarne

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-08-02 12:56

"Bjarne Kristensen" <bjarne_just@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Den detekterer selv, at der ikke er forsyning på NT-boxen og skifter
selv
> til nødforsyning.

B&O skal have tæsk for at lave den mindst ISDN-compliante telefon i
verdenshistorien...
Hvad regner de med der sker når brugeren har mere end 1 Beocom3 og de
begge går på nødstrøm?
Nødstrømsknappen på alle andre ISDN-telefoner er der af en grund...

Usenetstatistik - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 15-08-02 13:49

> [...]
> begge går på nødstrøm?
> Nødstrømsknappen på alle andre ISDN-telefoner er der af en grund...

Og netop derfor er der en dipswitch i bunden af apparatet, der bestemmer om
apparatet må kunne gå i nød-forsyningsmode...

mvh Bjarne

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-08-02 13:55

> Og netop derfor er der en dipswitch i bunden af apparatet, der
bestemmer om
> apparatet må kunne gå i nød-forsyningsmode...

Fint nok, ligesom alle andre ISDN-telefoner. Jeg kunne forestille mig at
det var den information Jesper søgte (idet telefonen ikke må være
stillet til at kunne gå i nødstrømsmodus fra fabrikken)

Usenetstatistik - http://www.makr.dk/?usenetstats