Billede skal blinke !!
Fra : Lasse

Dato : 18-02-01 12:45

Hej
Jeg har fundet et billede på siden
http://altergratis.dk/grafik/under_konstruktion/index.php
som jeg gerne vil bruge.

Hvordan får jeg billedet til at bevæge sig på min egen side.
Hvis jeg bare vælger indsæt billede, så er billedet "dødt".

mvh
Lasse

Fra : Claus

Dato : 18-02-01 12:54

"Lasse" <lmn1999_2000@yahoo.dk> wrote

> [...]
>
> Hvordan får jeg billedet til at bevæge sig på min egen side.
> Hvis jeg bare vælger indsæt billede, så er billedet "dødt".

For mig at se er det bare animeret gif filer, så hvis du højre
klikker og gemmer billedet, burde det jo stadig være animeret.
Kan du have indsat det som noget andet på din side?
Claus

Fra : Lasse

Dato : 18-02-01 13:00

> For mig at se er det bare animeret gif filer, så hvis du højre
> klikker og gemmer billedet, burde det jo stadig være animeret.
> Kan du have indsat det som noget andet på din side?
> Claus

Hej Claus
Når jeg åbner den gemte fil på min computer, så blinker den stadig, så det
er jo godt nok, men når jeg så indsætter billedet i FP2000, så kan jeg ikke
få den til at blinke.
Spørgsmålet er så, hvordan jeg får den til det ??!!

mvh
Lasse

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 18-02-01 13:17

Lasse <lmn1999_2000@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
ikke
> få den til at blinke.
> Spørgsmålet er så, hvordan jeg får den til det ??!!

FrontPage er konstrueret så billedet ikke blinker, når du sætter det ind på
den side du arbejder på, fordi det kan virke "forstyrrende" eller generende.
Indsæt billedet på normal måde, gem det, og klik på "Preview in Browser",
så skulle det blinke på normal måde. Husk, at du ikke skal ændre på det
indsatte billede, f.x. ved at gøre det større eller mindre, det ødelægger i
langt de fleste tilfælde animationen. I nogle tilfælde vil animationen også
forsvinde, hvis du omdøber billed-filen til noget andet. Tag det præcis som
det er uden at ændre noget som helst.

mvh
Ann Mette Heindorff
http://slaniastamps.school.dk
http://danish-christmasseals.school.dk
http://stamptravel.dht.dk (webhotel)
http://w1.1429.telia.com/~u142900356 (direct)

Fra : Lasse

Dato : 18-02-01 13:39

> [...]

også
> forsvinde, hvis du omdøber billed-filen til noget andet. Tag det præcis

Hej
Tak for de hurtige svar.
Jeg havde redigeret i størrelsen, og det var så skyld i at det ikke
virkede..
Nu virker det...tak for hjælpen.

mvh
Lasse