køb af campingplads
Fra : henrik hansen

Dato : 12-08-02 12:29

Jeg søger information omkring campingpladser som er til salg. Jeg er
interesseret i oplysninger omkring væsentlige forhold som jeg skal
være opmærksom på i forbindelse emd handel af campingplads.

Du må meget gerne skrive hvilke erfaringer du har med handel af
campingplads.

MVH
Henrik

Fra : Bo Larsen

Dato : 12-08-02 14:23

"henrik hansen" <hansehen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger information omkring campingpladser som er til salg. Jeg er
> interesseret i oplysninger omkring væsentlige forhold som jeg skal
> være opmærksom på i forbindelse emd handel af campingplads.

Prøv at søge på nettet! Jeg véd at der er en ejendomshandler der også gør
det i campingpladser. Men jeg kan s.. ikke huske hans www-adresse.

Hilsen

Bo Larsen

Fra : Michael Larsen

Dato : 12-08-02 23:29

> [...]
> interesseret i oplysninger omkring væsentlige forhold som jeg skal
> være opmærksom på i forbindelse emd handel af campingplads.

Om salg se f.eks. her http://www.hanskorsgaard.dk/

Om forhold Spørg Campinrådet. http://www.campingraadet.dk/

HTH

--
Michael from the mellow beach at Vemmetofte.
camping@vemmetofte.dk