Hjælp til 8210'er
Fra : BB

Dato : 12-08-02 10:54

Hvad kan der værre galt når min 8210'er taber forbindelsen til sendemasten ,
når man så slukker og tænder den igen , er der igen fuld forbindelse , men
så forsvinder den igen efter 5 - 10 min.

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 13-08-02 12:51

"BB" <blindboy@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> når man så slukker og tænder den igen , er der igen fuld forbindelse , men
> så forsvinder den igen efter 5 - 10 min.

Har den været tabt? Min 3210 fik samme problem efter et styrt... prøvede at
skiftte ant. men det hjalp ikke...