ØV
Fra : ph

Dato : 12-08-02 09:13

Det tror jeg der er mange naboer der er, min mors nabo bad min mor om at
undlade at hænge sit undertøj til tørre udendørs, for hun kunne simplethen
ikke holde ud at se på det!

Og det er altså ganske almindeligt undertøj - som et ægtepar på 63 og 68 nu
går med....

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 12-08-02 09:37

ph <ph@nowhere.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d576e1b$0$27696$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> ikke holde ud at se på det!
>
> Og det er altså ganske almindeligt undertøj - som et ægtepar på 63 og 68

Det håber jeg sandelig ikke din nabo efterkom. Det var dog en frækhed. Det
er s.. da privat grund og
hvor i alverden skulle din mor ellers gøre af det?? Det giver jo nemt
fugtskader at tørre indendørs + at
alle mennesker jo elsker tøj, der er tørret udendørs (duften, friskheden)
MVH Rikke

--
Du kan finde ideer til aftensmaden,
aktiviteter med ungerne, sparetips,

Fra : Marianne

Dato : 12-08-02 09:59

> ... min mors nabo bad min mor om at
> undlade at hænge sit undertøj til tørre udendørs, for hun kunne simplethen
> ikke holde ud at se på det!

Wow. Sarte øjne, hvad ?

Må jeg spørge: hvor gammel er din mors nabo ? Hun MÅ da være af den ældre
generation .... ?

Marianne

Fra : rundude

Dato : 12-08-02 16:00

fra nu af ville jeg KUN hænge udertøj ud på snoren og i flere forskellige
farver og varianter - hvad er det for en person der brokker sig - måske en
der ikke selv vasker/bruger undertøj?!?!
mvh
Rundude

Fra : ph

Dato : 13-08-02 08:09

Hmmm - men helt så rebelske er mine forældre altså ikke, så de hænger pænt
deres undertøj på et lille stativ på terassen, fjernt fra naboens udsyn.
Hvad hun gør ved jeg ikke.

Fra : Connor

Dato : 13-08-02 15:25

Hvad med at anbefale dine forældres naboer at opsøge sin læge og få
ordineret.: Enten noget stærkere medicin eller en henvisning til en
psykolog.
Der MÅ da være noget galt med dem.