Forward af mail til mobil
Fra : Henning

Dato : 12-08-02 09:01

Er alt viderestilling af af mails til telefoner ophørt? Jeg brugte,
efter bl.a. TDC lukkede for deres service, smsnu, men den virker
heller ikke mere

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Fischer

Dato : 12-08-02 09:09

> Er alt viderestilling af af mails til telefoner ophørt? Jeg brugte,
> efter bl.a. TDC lukkede for deres service, smsnu, men den
> virker heller ikke mere

Hvis du har TDC mobiltelefon, kan du bruge www.besked-robot.dk

*Fischer

Fra : Henning

Dato : 12-08-02 09:12

On Mon, 12 Aug 2002 10:08:50 +0200, "Fischer" <express@get2net.dk>
wrote:

>Hvis du har TDC mobiltelefon, kan du bruge www.besked-robot.dk

Dvs. jeg på mailserveren sætter viderestilling til
xxxxxx@besked-robot.dk ? Jeg tvivler
Jeg er ikke interesseret i en online sms-sender...

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Fischer

Dato : 12-08-02 09:20

> Dvs. jeg på mailserveren sætter viderestilling til
> xxxxxx@besked-robot.dk ?

I princippet - ja.
Men du skal først melde dig til.
Og xxxxxxxx er ikke nødvendigvis dit mobilnummer. Jeg har beskedrobot på et
TDC mobiltid nummer og her er xxxxxxxx nummeret til mit mobilsvar.

> Jeg tvivler

Vi kan alle miste troen ......

> Jeg er ikke interesseret i en online sms-sender...

Den fangede jeg ikke ???

*Fischer

Fra : Henning

Dato : 12-08-02 09:41

On Mon, 12 Aug 2002 10:19:48 +0200, "Fischer" <express@get2net.dk>
wrote:

>I princippet - ja.
>Men du skal først melde dig til.
Øv, jeg skal ringe og tale med en rigtig levende person - hvorfor kan
jeg ikke bare klikke mig frem

>Og xxxxxxxx er ikke nødvendigvis dit mobilnummer. Jeg har beskedrobot på et
>TDC mobiltid nummer og her er xxxxxxxx nummeret til mit mobilsvar.

>Vi kan alle miste troen ......

>Den fangede jeg ikke ???

Jeg troede, at besked-robot var en side, du kunne sende sms-beskeder
fra

Jeg prøver at ringe til dem!

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Palle Christensen

Dato : 12-08-02 19:14

> Hvis du har TDC mobiltelefon, kan du bruge www.besked-robot.dk
>
> *Fischer

Hej

Hvordan får man så den til at virke?, jeg kan ikke få den til det er det
fordi jeg ikke har en TDC mailadresse?

Palle

Fra : Henning

Dato : 12-08-02 19:41

On Mon, 12 Aug 2002 20:13:51 +0200, "Palle Christensen" <pjc@image.dk>
wrote:

>Hej
>
>Hvordan får man så den til at virke?, jeg kan ikke få den til det er det
>fordi jeg ikke har en TDC mailadresse?

Du skal ringe til kunde-nummeret, hvor de opretter dig og guider dig
igennem.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Fischer

Dato : 12-08-02 19:53

> Hvordan får man så den til at virke?, jeg kan ikke få den til
> det er det fordi jeg ikke har en TDC mailadresse?

Nej, det burde virke med alle POP3 konti.

Så vidt jeg ved, er der 2 muligheder:

1. Hvis du på din mail-server har mulighed for videresendelse/kopiering skal
du sætte den op til at sende videre til xxxxxxxx@besked-robot.dk, hvor
xxxxxxxx er det nummer du bruger som bruger-ID på Besked-robot. Så modtager
Besked-robot din mail og behandle den som du har angivet under 'E-mail
konvertering' (f.eks. SMS udsending).
Den metode bruger jeg.

2. Inde i din Besked-robot kan man under 'Hentning af E-mails' indtaste sin
POP3-server, brugernavn og adgangskode. Så skulle Besked-robot checke din