Glidecreme
Fra : Henrik

Dato : 12-08-02 00:11

Nu har jeg med frygt læst/hørt flere steder at olie (babyolie) er strengt
forbudt som glidemiddel i diverse huller. ÆV !
Sagen er at vi godt kan lide at lege med diverse legetøj i overstørrelse ...
og her hjælper smørrelse i overflod jo til at holde legen rimlig smertefri.
Desværre bryder konen sig ikke om glidecremen fra apoteket "Glid". Den klør
i løbet af no time .... og så står hun under bruseren den næste halve time.
ÆV !
Så derfor har vi brugt babyolie som ikke giver hende nogen gener under
legen, men hvor jeg nu læser at den skaber grobund for fremmede bakterier.
Hvilket hun til tider har været plaget af (gener i underlivet/svamp/kløe/små
rifter). Så, ud med olien !

Så hvad bruger vi så ?
Det må ikke indeholde parfume og jeg skal også kunne slikke hende undervejs
uden at miste smag og lugtesans i 8 dage.

Nogen bud ..... og hvor skaffer jeg det ?

Mvh.
Henrik
nord for KBH.

Fra : Mic

Dato : 12-08-02 00:13

www.smshop.dk

De har en glidecreme derinde der hedder K.Y. Jelly. Den er vandbaseret, og
virker RET godt...

Mvh

Mic

Fra : Henrik

Dato : 12-08-02 00:41

"Mic" <mico@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> www.smshop.dk
>
> De har en glidecreme derinde der hedder K.Y. Jelly. Den er vandbaseret, og
> [...]

Tak

Er allerede inde og kigge. De har sgu mange spændene ting *GF*´.

Henrik

Fra : Rasmus & Judith

Dato : 12-08-02 02:40

Hi Henrik

> Nu har jeg med frygt læst/hørt flere steder at olie (babyolie) er strengt
> forbudt som glidemiddel i diverse huller. ÆV !

Vi læse en gang af Mandle-olie kunne bruges som glidemiddel. Jeg tror at det
var "kvinde kan din krop" årgang 1700, så det kan være at det har ændret
sig. Hvor har du læst det for vi bruger nogle gang olie, til massage som
ofte ender i noget andet :)
Jeg ved heller ikke med dvs huller, vi bruger kun små mængder og ren olie.

Mvh
Rasmus

Hvis du har nogle links til hvor der står man ikke må bruge olie, kan du
ikke lige mail dem.

Fra : Carsten Matzon

Dato : 12-08-02 08:53

> Nogen bud ..... og hvor skaffer jeg det ?

Måske prøve at bruge Eksplorations Creme som kan købes på Apoteket...

Carsten

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-08-02 09:26

Henrik <playtime@mail.dk> wrote:
> Så hvad bruger vi så ?
> Det må ikke indeholde parfume og jeg skal også kunne slikke hende
> undervejs uden at miste smag og lugtesans i 8 dage.
>
> Nogen bud ..... og hvor skaffer jeg det ?

jeg har efterhånden fortalt om dette til hudløshed men jeg tager den gerne
igen )

EROS Bodyglide..... en komplet smags og lugtfri olie der kan bruges til
alt... og der skal kun bruges dråber af den... og den kører og kører og
kører bare derudaf*G*

den kan fås i SM.shoppen i studiestræde... eller på www.sm-shop.dk

kæresten og jeg bruger den og som sagt er den både smags og lugtfri... den
pletter ikke og efterlader huden glat og blød.... absolut genial

knus sabina

Fra : Henrik

Dato : 12-08-02 23:58

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> kæresten og jeg bruger den og som sagt er den både smags og lugtfri... den
> pletter ikke og efterlader huden glat og blød.... absolut genial

Tak for jeres svar.
Var inde i går på www.sm-shop.dk og blev fristet af både dit og dat, så der
røg lige 900,- til diverse creme og nyt legetøj GGGG. Der er vist et par
unger som kommer tidligt i seng i et par dage ...
Mvh.
Henrik

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-08-02 14:06

Henrik <playtime@mail.dk> scribbled:

Hej Henrik

> [...]
> så der røg lige 900,- til diverse creme og nyt legetøj GGGG. Der er
> vist et par unger som kommer tidligt i seng i et par dage ...

hehe. Jeg vil bare lige tilslutte mig Sabinas svar mht. Eros Bodyglide -
fantastisk produkt. Simpelthen glide/massage-oliernes WD 40.

Vi burde egentlig lave en FAQ om sådanne dejlige ting.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 12-08-02 10:22

"Henrik" <playtime@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen bud ..... og hvor skaffer jeg det ?

Hej Henrik

Jeg kan anbefale dig at bruge Original AQUAglide ANAL, som er en exstremt
god, medicinsk glidecreme med optimale lang tids glideegenskaber. 100 %
kondomegnet, særligt hudvenlig (dermatologisk og klinisk teste, pH neutral),
vandopløselig (fedtfri), uden bivirkninger, lugt og smagsneutral.

Den kan købes hos www.mr-erotic.dk og jeg har selv leget med den - den
virker perfekt, også selvom min kæreste heller ikke kan tåle normal
glidecreme i 2'eren...! Men den her er perfekt!

Mange Hilsner
Jonas! :)

Fra : poul_nyrop

Dato : 12-08-02 22:27

"Jonas M. Nielsen" <moritz@e-box.dk> wrote in message news:<p7L59.9691$G3.1584406@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> virker perfekt, også selvom min kæreste heller ikke kan tåle normal
> glidecreme i 2'eren...! Men den her er perfekt!

Indhold : 50 ml Pris : 89 kr.

Det kan sku gøres billigere. Vi bruger simpelthen Kvickly's den bedste
Olivenolie 1 ltr. 60 kr.

Fra : Clark Kent

Dato : 12-08-02 23:33

"poul_nyrop" <poul_nyrop@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> "Jonas M. Nielsen" <moritz@e-box.dk> wrote in message

> Indhold : 50 ml Pris : 89 kr.
>
> Det kan sku gøres billigere. Vi bruger simpelthen Kvickly's den bedste
> Olivenolie 1 ltr. 60 kr.

Haha, sådan.............der er mindst til 1400,- røvpulinger

Fra : Henrik

Dato : 13-08-02 01:28

"poul_nyrop" <poul_nyrop@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan sku gøres billigere. Vi bruger simpelthen Kvickly's den bedste
> Olivenolie 1 ltr. 60 kr.

Hmmm, jeg tror ikke du har læst det oprindelige indlæg. Prøv igen.

Henrik

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 13-08-02 16:44

> Indhold : 50 ml Pris : 89 kr.
>
> Det kan sku gøres billigere. Vi bruger simpelthen Kvickly's den bedste
> Olivenolie 1 ltr. 60 kr.

Prøv at læs det oprindelige oplæg... Jeg prøver blot at fortælle om mine
erfaringer, og at den førnævnte glidecreme virker perfekt hvis man har
problemer med ikke at kunne tale de andre typer...!

/ Jonas

Fra : Freddy Pedersen

Dato : 14-08-02 21:17

Du skal købe vandbasert glidecrem hos matas eller på apoteket

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-08-02 22:09

Freddy Pedersen <fogsp@tdcadsl.dk> scribbled:

> Du skal købe vandbasert glidecrem hos matas eller på apoteket

Det synes jeg ikke. Vandbaseret creme er godt i ca. fem min. derefter
klistrer det ad h... til.

Fra : Henning

Dato : 15-08-02 06:56

"Freddy Pedersen" <fogsp@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal købe vandbasert glidecrem hos matas eller på apoteket

Hej Freddy.

Jeg har erfaring for, at vandbaseret glidecrem ikke smører
længe nok fordi væden bliver absorberet af hud og slimhinder

Vil du lige være rar at tænke over din klippe og citat teknik?

Klip det væk du ikke svarer direkte på og svar under det du
citerer, det gør dine indlæg mere læseværdige og gør det
nemmere at overskue i debatter.
Hvis du er ny på nettet er en gruppe som news:dk.velkommen
et godt sted at begynde og få råd og hjælp.

MVH
Henning

fut ( opfølgning til) news:dk.admin.netikette hvor svar på dette
indlæg havner, hvis du ønsker at drøfte ovenstående råd

Fra : Per og Pia Bredahl L~

Dato : 16-08-02 22:47

KY Jelly er det bedste.
Har lige købt hos www.pepila.dk