SP600 / DR600 sjov
Fra : -[ F e r ]-

Dato : 11-08-02 22:14

Hej NG

Idag var jeg med gutterne ude og lege med DReren....

Der kom et par gode billeder ud af det. der ligger nogen i dk.binaer.motor
om 2 min

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250 / 50% DR600
http://fer.adsl.dk
tommy@fer.com

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 12-08-02 13:56

> Idag var jeg med gutterne ude og lege med DReren....

Hej

Jeg vil bare lige sige at jeg synes der er fuldstændigt uforsvarligt at du
stejler der. Der kunne jo løbe et lille barn ud foran dig.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 12-08-02 16:07

-[ F e r ]- wrote:
> Idag var jeg med gutterne ude og lege med DReren....
> Der kom et par gode billeder ud af det. der ligger nogen i dk.binaer.motor
> om 2 min

Fine billeder ja .. :) ser rimelig sjovt ud :)

--
Hans Joergensen, der racer omkring på en gammel RD350'er :)
Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : "H;P

Dato : 12-08-02 15:41

Hejsa´

" -[ F e r ]-" <fer@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Idag var jeg med gutterne ude og lege med DReren....
>
> Der kom et par gode billeder ud af det. der ligger nogen i dk.binaer.motor
> om 2 min

Rigtigt hyggeligt, og et dejligt område af afreagere på. Og self. flotte
pics i har fået taget .
Hmmm, nu er det dyl´me på tide af finde kontanter til et godt outfit med
protectors og lign. så man kan komme ud og prøve selv.

Hilsen

H ; P
--
http://home1.stofanet.dk/FalkenDk el. http://falken.vikingdk.net