Studie PCTV Rave kort og Nero - capture pr~
Fra : Noerlev

Dato : 11-08-02 21:57

Hej,

Min broder har købt sig et Studie PCTV Rave kort, som han har problemer med
i PCTVStudie.

Han godt lave capture under PCTV vision, men når han prøver det samme under
PCTVStudie, så han at vide at kortet ikke er installeret.

Er der nogle der ved hvad man skal gøre for at komme uden om dette problem.

Med venlig hilsen
Michael

Fra : Lyrik

Dato : 17-08-02 11:25

"Noerlev" <noerlev@worldonline.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Min broder har købt sig et Studie PCTV Rave kort, som han har problemer
med
> i PCTVStudie.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Er PCTV studie ikke en prøveversion? Det var det da jeg havde kortet.
Hvis capturedriveren virker så må der være en programfejl siden studie ikke
kan konnekte til capturedriveren.
Lad mig anbefale din broder at han anskaffer sig Cyberlink PowerVcr 2 og
bruger dette program til sit TV-kort.
For det første lukker det kortet op så han kan grabbe større film, for det
andet grabber det direkte fra kortet i MPEG 1 og 2, således at de
TV-programmer han optager kan brændes på cd og afspilles i en DVD-afspiller
direkte på et TV.
Har han hverken DVD-afspiller eller TV, så kan han få fornøjelse af det
komprimerede MPEG-format alligevel.
Skal han redigere i optagelser så få fat i Pinnacle Studio Version 7.
Der kan man det hele.

Hilsen
Jens