Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
A3 printer
Fra : Thomas Madsen

Dato : 11-08-02 20:35

Hej
Er der nogen der kender en god A3 printer der ikke koster alt for mange
penge

Hilsen Thomas

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-08-02 22:27

Thomas Madsen wrote:

> Er der nogen der kender en god A3 printer der ikke koster alt for
> mange penge

EPSON laver en rigtig god A3 printer der er til at betale.

Fra : max

Dato : 12-08-02 07:24

> EPSON laver en rigtig god A3 printer der er til at betale.
>
> --
> | Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen |

En brugt epson 1200 elleren anden fra - epson - fotografers foretrukne
inkjet printere.. max

Fra : William A. Husted, e~

Dato : 12-08-02 00:48

Hej Thomas,

Nu ved jeg ik helt hvad billigt er i A3-klassen, men jeg ved at Canon lige
har lanceret en ny A3 farveprinter. Den skulle være ret lækker - hvis det
altså er fotografiske billeder i A3 man ønsker. Den er et tjek værd uanset!

William A. Husted, eaid.dk

Fra : William A. Husted, e~

Dato : 12-08-02 00:50

....der er i øvrigt et direkte link til S9000'eren på Canons site pt.

Fra : Aagaard

Dato : 12-08-02 07:08

> [...]
> Hej
> Er der nogen der kender en god A3 printer der ikke koster alt for mange

Jeg kan stærkt anbefale Canon S6300, som skriber ud i en fantastisk flot
kvalitet - selv på almindeligt kopipapir er farverne ualmindelig flotte og
naturlige. S6300 kan skrive ud på A3+. Hastigheden er meget fin, også i
højeste opløsning.

Mvh.
Aagaard
http://link4you.dk - Find gratis software via freeware portalen.

Fra : Jakob Bekker-Hansen

Dato : 12-08-02 13:10

Hej Thomas

Jeg har en Epson Stylus 1200 og et ellerandet. Det fås ikke bedre til
pengene. Ca. 2000 kr. brugt og selv kopi-blæk fungerer perfekt.

Mvh. Jakob Bekker-Hansen

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 12-08-02 15:53

"Thomas Madsen" <psycho_h@worldonline.dk> wrote in message

> Er der nogen der kender en god A3 printer der ikke koster alt for mange
> penge

Jeg har tilfældigvis en HP 1120C (teknologi: HP PhotoRet II) til salg. Den
kan printe A3 til kanten, samt lave specielle tricks i driveren, som fx at
blæse et print op til 9 (3x3) A3-papirer (ret stort ..)). Jeg vil sælge den
for kr. 700,- - eller med et sæt næsten nye farvepatroner (dvs. udover at
være næsten fyldte med originalt blæk, har de aldrig været genfyldt, og kan
derfor genfyldes mange gange - det er nemt på HP's printere), for kr.
1000,-.

Grunden til at jeg sælger den, er simpelthen at jeg synes de digitale
fremkaldelser i 20x30/20x27 endeligt er nået til et niveau hvor de passer
til min pengepung.

En klar fordel ved denne printer er at den af en eller anden grund bruger
meget lidt blæk (udtalelse for egen regning, jeg er bare altid overrasket
over hvor længe den bliver ved, fx i forhold til min HP930C).

Ulempen ved printeren i forhold til en ny printer, kunne fx være, at den
kræver en manuel indstilling af blækpatronen (det der med streger og linier)
når man skifter den (tager ca. et minut) - det klarer printere med HP's
nyere PhotoRet III automatisk. Til gengæld kører denne printer uden
problemer i et netvæk (fx windows deling) - og det skal man faktisk ret
langt op i pris for at finde en ny printer der kan. (Mange har desværre
først opdaget dette når sønnekes eller konens computer også lige skulle
laves så den kunne skrive ud til den smarte nyindkøbte printer der jo
naturligvis skal sidde på fars pc .. og så bliver den manglende
understøttelse for det i driveren bandet langt væk).

Noget af det man også lærer at sætte pris på med en HP printer er, at de har
kanonstore blæk-beholdere fx, 44ml sort i stedet for typisk 15ml hos Epson,
og 26ml farve-kamre i stedet for 8ml. Derudover kører HP's printere ikke
hele tiden de her sindssyge "Rensnings-ritualer" hver gang den tændes etc -
Epson's printere er notorisk kendte for dette - de kan typisk spise blækket
før man aner det, i disse "initialiseringsrutiner".

Nok snak - lad nu være med at sige den her skulle have været i
dk.marked.privat.foto

http://www.forskernet.dk/sale/HP_1120C.JPG
http://www.idmedia.co.uk/hp1120c/
http://www.hp.com/cposupport/manual_set/bpd08088.pdf