Hjælp, jeg er blevet jyde =:-o
Fra : RacerNiels

Dato : 11-08-02 11:44

Hej røvere,

Ja, jeg har forladt mit territorium på sjælland for at indtage nye veje
og rundkørsler.

Billund er stedet og der er faktisk 7 rundkørsler og når LEGOLand engang
i aften er lukket og trafikken er væk kan det jo være at jeg også for
slidt mine dæk på højre side...
Hvis det lyder for hovedløst så smid en god rute og jeg skal kigge på
den.

Niels *Jyde for en stund*
SV650 *træt af at køre ligeud*

Fra : Per Emborg

Dato : 11-08-02 14:28

Hmmmm hvilken vej havde du tænkt dig at køre rundt i de rundkørsler !!!

--
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 11-08-02 14:37

"Per Emborg" <mail@kvikkerten.dk> skrev i en meddelelse
> Hmmmm hvilken vej havde du tænkt dig at køre rundt i de
rundkørsler !!!
snip..

Jow, _den_ forstod jeg godt:

"de´r jo ik´møj sjow ve´ åta´en liåwer "
- med SVéren altså.

--
Mvh - Arne Lorenzen
MCTWS98 No. 36

Fra : Steen Gruby

Dato : 11-08-02 21:55

On Sun, 11 Aug 2002 15:36:35 +0200, "Arne Lorenzen"
<aclonospam@mail.dk> wrote:

Hej.
Rundkørsler??????

>"de´r jo ik´møj sjow ve´ åta´en liåwer "
>- med SVéren altså.

Nåeh disse billige effektive trafikchikaner der ikke bruger strøm ??
eller:
Racer rødderne: Rundkørsel - Nåeh, de der små hurtige sjove sving;
Off rødderne: Hvaffer en rundkørsel

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Martin

Dato : 11-08-02 15:03

Haj Haj

Jammen velkommen til Billund - et dejligt hul i det jydske

Nu bor jeg ikke selv i Billund længere, men er født og opvokset der -
faktisk brugte jeg ca. 20 år af mit liv i den by - håber ikke du ryger ind i
det samme

Hvis du vil have dig en god hyggetur, så tag kortet frem og find Åst og
Lindeballe. Der kan man køre nogle dejlige ture gennem bøgeskoven - ingen
biler og masser af fuglekvidder.

Har du ikke lige et kort ved hånden, så følg evt. denne rute:

1) Følg Åstvej (vejen der kører forbi legoland på din venstre hånd og
svømmebadet/Hotel Legoland på din højre) hen til krydset - fortsæt så lige
ud.

2) Her kommer du forbi Lufthavnen på din venstre hånd og CenterMobilium på
din højre. Denne vej fortsætter du bare ud af ca.3 km. indtil du kommer til
et T-kryds (nu er du ude på landet :).

3) Drej så til venstre i T-krydset og fortsæt lige ud ca. 400m. Vejen deler
sig i to, hold til venstre og fortsæt så lige ud igen.

4) Inden for ca. 400m og en smule op af bakke er du i skoven. Når du når
toppen af bakken (lige inden du kører ind i skoven) hold da øje med en "væg"
af træ (fra en jernbane) på din højre side. Lige efter denne væg kan du køre
op til højre og holde hvil på en græsplæne. Sæt dig på bænken og nyd
udsigten ind over byen og lufthavnen.

5) Når du er træt af det fortsætter du bare ind i skoven og herfra må du
føle dig frem - kan ikke huske/overskue de forskellige ruter man kan køre
derude :)

Håber det var til at forstå

(Har du fået arbejde i LegoLand? Hvis ja, så hils Peter Winther. Er det hos
Blomberg, så kan du bare hilse på kontoret - de ved alle hvem jeg er. Har
arbejdet der i 15 sæsoner :)

\Martin Withus
Juhuuu fra ham der slap væk fra Billund :)

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 13-08-02 22:58

De får dig en dag, de skal nok finde dig!

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen