Hvorledes fjerner jeg en afsender som jeg ~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 11-08-02 10:44

Hvorledes fjerner jeg en afsender som jeg har blokkeret? Altså 'afblokkere'
ham?

Mvh Thomas

Fra : Lars Stokholm

Dato : 11-08-02 10:47

In news:dk.edb.internet.software.mail+news Thomas Hjort wrote:

>Hvorledes fjerner jeg en afsender som jeg har blokkeret? Altså 'afblokkere'
>ham?

Email/Usenet? Hvilket program?

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 11-08-02 10:54

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Sorry.
Email, jeg har blokkeret ham i mit email program.
Hvordan blokkere man en i usenet?

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 11-08-02 10:55