"Grupper efter" hvordan slå fra?
Fra : Karsten Andersen

Dato : 11-08-02 09:00

Jeg er på en eller anden måde kommet til at lave en generel indstilling, så
alle mine e-mail mapper bliver grupperet efter felterne "Til" og "Sendt".
Jeg har engang haft brug for det til en bestemt mappe, men nu er det på en
eller anden måde blevet til en standard indstilling i min Outlook 2000, så
når jeg laver en ny e-mail mappe, grupperes den på samme måde.
Hvordan kan man ændre på disse standardindstillinger?

Karsten

Fra : pre

Dato : 11-08-02 11:05

Egentlig er jeg ikke helt sikker på hvad problemet er, men hvis du f.
eks kikker på "Sendt" mappen og overskriften i den første kolonne er
"Sendt" i stedet for "Til", så er det bare Klik og træk til den rigtige
kolonne. Det var et gæt - ellers kom igen.

© pre 2002

Fra : Palle Jensen

Dato : 11-08-02 11:52

Karsten Andersen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.programpakker.ms-office:

> Jeg er på en eller anden måde kommet til at lave en generel
> indstilling, så alle mine e-mail mapper bliver grupperet efter
> felterne "Til" og "Sendt".

Er der valgt noget særligt herinde:

http://home19.inet.tele.dk/phj/misc/sort.gif

?

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-02 17:36

> Er der valgt noget særligt herinde:
>
> http://home19.inet.tele.dk/phj/misc/sort.gif

Prøv at vælge Vis, Aktuel Visning og Tilpas aktuel visning. Jeg vil skyde
på, at du her har sat nogle indstillinger under Grupper efter-knappen.
Dette er på XP, men det vil være nogenlund det samme i andre Outlooks.

Hjælper det?

Mvh
Anette Linnea

Fra : Karsten Andersen

Dato : 11-08-02 20:54

Hej igen,

Tak for de foreløbige svar, men fandt desværre ikke ud af at løse problemet.

Det ser således ud: http://www.onlinewebdesign.dk/outlook.gif
Alle nye e-mailmapper ser ud som denne, hvor der på forhånd er grupperet
efter "Til" og "Sendt"

Karsten

Fra : pre

Dato : 12-08-02 08:11

Det må være din opgave at beskrive problemet så det umiddelbart kan
forstås - næppe kan det gøres grundigt nok og selvfølgelige ting er
programnavne og versioner.

Fra : pre

Dato : 14-08-02 11:43

Nu er jeg ikke så dum at jeg ikke kan gætte at du har pillet ved
visningerne, men jeg ville aldrig kunne regne ud om du har kopieret og
ændret en visning eller du har gjort en ny. Det er heller ikke nemt at
se om du har brugt filtre, grupperinger, sortering, hvilke visningstyper
der er ændret.

Det har altsammen betydning for muligheden/måden for at ændre tingene -
og hvis du fra starten havde været smart, så ville det kun dreje sig om
ét klik.

© pre 2002