Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
tv out stik
Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-08-02 09:04

hvad er prisen på et stik? og hvilken opløsning skal man indstille sit
skrivebord til?... mit er 1280x1024, men det kan et tv da ikke klare... hva
sker der så?... er billedet overhovedet værd at glo på?

sniper_Nolight

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 11-08-02 10:40

> [...]
hva
> sker der så?... er billedet overhovedet værd at glo på?

Den mest normale ledning til TV out er S-VHS, har du sådan en udgang? Der
skal jo så bruges et S-VHS kabel. Har du S-VHS indgang i dit tv?

Opløsningen på dit skrivebord er ligemeget, tvout skal nok selv kompenseere
på dit tv. Her vil jeg anbefale www.tvtool.de, hvilket er et rigtigt godt
program til at styre tv out funktionen på dit grafikkort. Hvad er det for et
grafikkort du har? For mener kun at det understøtter nvidia chipsettet.

Ja, på mit ASUS V8440 er tv outet UTROLIGT flot!

VH
Peet
DK

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-02 14:32

>"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>hva
>
>Den mest normale ledning til TV out er S-VHS

S-video,,S-video,S-video,S-video,S-video,S-video,S-video,S-video,
S-video,S-video,S-video,S-video,S-video,S-video,S-video,S-video,

Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-08-02 16:41

> Den mest normale ledning til TV out er S-VHS, har du sådan en udgang? Der
> skal jo så bruges et S-VHS kabel. Har du S-VHS indgang i dit tv?

ingen s-vhs på det tv jeg har tænkt mig at bruge, desværre

jeg har geforce 3 ti 200

sniper_Nolight

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 11-08-02 17:29

Der

> ingen s-vhs på det tv jeg har tænkt mig at bruge, desværre

Ok, men er der enten en composite indgang eller scart? For, så kan du få
forskellige omformere/adaptorer til at tilslutte dit TV. Kom der ikke sådan
et lille dobbeltstik7/ledning med til dit grafikkort? Der skulle gerne side
en ende der passer i dit tv out på grafikkortet og i den anden et composite
stik og et S-video (S-VHS??) stik. Så er det bare at vælge det som passer.

> kompenseere
> et

> jeg har geforce 3 ti 200

Og så vil jeg helt klart igen anbefale tvtool, det gør det til en leg at
benytte TV out

VH
Peet
DK

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-08-02 18:30

> Og så vil jeg helt klart igen anbefale tvtool, det gør det til en leg at
> benytte TV out

tak for hjælpen

sniper_Nolight