VPC 4.0 additions - HVORDAN???
Fra : Jonas

Dato : 18-02-01 03:52

Hej

Jeg kan ikke lige finde ud af, at installere VPC 4.0 additions (det er jo
der "shared folders" ligger). Er der nogen der kan tage mig I hånden og
forklare mig det, Connectix's medfølgende vejledning kunne jeg nemlig ikke
decifrere.

På forhånd tak
--
Venlig hilsen,
Jonas Voss

Fra : Karl Antz

Dato : 18-02-01 09:07

Hej Jonas,

nederst i venstre hjørne i VPC-vinduet (hvis VPC fylder hele skærmen,
trykker du æble+M) finder du et diskettesymbol. Du trækker fra Mac-siden
disketteBILLEDET af VPC additions (altså IKKE den mountede diskette)
ovenpå dette symbol.

Dernæst åbner du i den emulerede PC Windows-Exploreren
(Start/Programmer/Stifinder resp. Windows-Explorer), klikker på
diskettedrevet (A): i venstre side og dobbeltklikker endelig på
..exe-filen i højre side af Stifinder/Explorer. Nu bliver det hele
installeret.

Håber det hjælper,

ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Jonas

Dato : 18-02-01 15:34

Karl Antz <karlantz@isa.dknet.dk> wrote:

> Håber det hjælper,
>
> ka'l

Selvfølgelig gjorde det det. Tusind tak skal du have