Se hvem du skriver med (DFM persongalleri)
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 10-08-02 21:16

Hej alle,

Se hvem du skriver med herinde i gruppen - der er allerede kommet 36
tilmeldte siden torsdag morgen, men der er plads til mange mange flere
*hint* *hint*

Hvis du har lyst kan du (gratis) tilmelde dig med et par billeder så andre
kan se hvem du er - og så vi bedre kan genkende hinanden på mødestederne
rundt om i landet.

Som sagt tidligere er planen at smelte denne liste sammen med DMCN listen,
når jeg hører noget fra DMCN på et tidspunkt.

Jeg har tilføjet et par nyt ting de sidste par dage - bla. et lille forum,
hvor man kan komme med gode idéer og forslag til nye ting eller bare lægge
en hilsen.

Adressen er: http://dfm.divvy.dk/

Hilsner,

Tony
Divvy '01
PS: Jeg håber ikke at folk vil tolke dette som reklame. Sitet er laver til
jer - helt gratis, non-profit og uden banner-reklamer og pop-up vinduer