Honda CBX droslet?
Fra : OK

Dato : 10-08-02 20:33

Jeg har tænkt på at købe den 6 cyl. som vinterprojekt.
Jeg har ledt lidt i Tyskland...er de tyske modeller neddroslet m.h.t.
effekt?

Hvor finder jeg flere oplysninger om modeller/modelskifte incl.
specifikationer på motor?

M.v.h. Ole
CB900F

Fra : p.jarnbak

Dato : 11-08-02 23:32

"OK" <ole_k@post10.tele.dk> wrote in message
> Jeg har tænkt på at købe den 6 cyl. som vinterprojekt.
> Jeg har ledt lidt i Tyskland...er de tyske modeller neddroslet m.h.t.
> effekt?

Jeg tror ikke de er droslet da den gamle havde 105 hk og pro link modelen
havde 100hk.
Hej Palle

Fra : Armand

Dato : 23-08-02 03:23

p.jarnbak <jarnbak(remove)@post1.tele.dk> skrev i en

> "OK" <ole_k@post10.tele.dk> wrote in message
>
> Jeg tror ikke de er droslet da den gamle havde 105 hk og pro link
modelen
> havde 100hk.

Jup!
Det er højest på papiret at droslingen er foretaget, eftersom at der er
op til 10% respit på effektopgivelsen, og det falder de originale 105%
jo ind under :-|

--
Armand.