Manual til Jog??
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 10-08-02 19:47

Hej

Nogen der ved hvor man kan finde manualen til Jog C??
gerne som pdf-fil eller andet format.

på forhånd tak

Rasmus Hauge Hansen

Fra : Morten Christensen

Dato : 11-08-02 12:44

Jeg har da en du kan låne Rasmus...

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 11-08-02 14:22

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har da en du kan låne Rasmus...
>
> --
> Hilsen Morten Christensen
>
> ICQ#: 143629522

1000 tak... ja du får jo nok ikke brug for den i den nærmeste fremtid
Du kan jo bare smide den ind, når du alligevel afleverer V-max-bladene
tilbage...??

Mvh
Rasmus Hauge

Fra : Morten Christensen

Dato : 11-08-02 14:26

Jo deeet

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 11-08-02 14:31

Du skal selvfølgelig kun komme forbi, hvis du kan holde til at cykle hele
vejen herop!

Fra : Morten Larsen

Dato : 14-08-02 19:36

> Du skal selvfølgelig kun komme forbi, hvis du kan holde til at cykle hele
> vejen herop!

Hej Rasmus

Du skulle tage at få dig ICQ, det har Morten Christensen nemlig,
så kan man faktisk chatte sammen om alt muligt, uden at andre
behøver læse med om v-max-blade, nyerhvervede kørekort og andre private ting

Morten

Fra : Fam Hauge

Dato : 14-08-02 22:01

"Morten Larsen" <hos@larsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så kan man faktisk chatte sammen om alt muligt, uden at andre
> behøver læse med om v-max-blade, nyerhvervede kørekort og andre private

Det er bare iorden at du siger det 3 dage efter at "samtalen" er sluttet...
Du behøver ikke læse tråden! Hvis du ikke har i sinde at udlåne manual,
eller henvise til sted hvor jeg kan finde den, så behøver du egentlig ikke
at læse videre!Så du er selv udenom at læse noget som ikke interesserer dig!

Tak for henvendelsen... selvom det var lige lovlig sent!

/Rasmus Hauge Hansen