IBM Rapid pro II keyboard winamp
Fra : Runie

Dato : 10-08-02 13:53

Hej gruppe
Jeg har et IBM Rapid pro II keyboard.
På sådan et er der ekstra knapper til at starte programmer med disse kan jeg
godt konfigurer med det medfølgende software fra ibm.

Der er desuden nogle knapper til at styre musik / dvd, men disse styrer
microsoft media player.
Og jeg kunne godt tænke mig at de i stedet skulle kunne bruges til winamp
eller powerdvd.

Jeg tror at det skal rettes i registeringsdatabasen, men jeg ved ikke
hvordan dette skal gøres.

Har i nogle gode råd eller en vejledning.

Mvh Rune

Fra : Mythos

Dato : 10-08-02 17:06

"Runie" <rune@(fjern mig)goegsig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan dette skal gøres.
>
> Har i nogle gode råd eller en vejledning.

Prøv at spørg i dk.edb.hardware

Kim Larsen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-08-02 19:01

Mythos skrev bl.a.:

[snip]

> Prøv at spørg i dk.edb.hardware

Nej... du skal da ikke sende Rune over i den gruppe.
news:dk.edb.system.ms-windows vil nok være mere passende, da der tydeligvis
er et software/windows problem.

Og til Rune: Hvis du bruger Winamp 2.x så kast evt. et blik på dette plugin
http://classic.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=50543 Jeg bruger
det selv, da jeg har et gammelt 102 tasters IBM hakkebrædt. Der er ikke
noget med Win- og multimedietaster. Med det plugin styrer jeg Winamp med
Ctrl + NumPad'en.

Smut evt en tur forbi http://www.usenet.dk/ hvis du ikke helt har styr på de
forskellige nyhedsgrupper. (keyboard og winamp <-> grafikkort !?!?)

--
Lars

Fra : Runie

Dato : 11-08-02 21:40

Tak for alle de gode råd.
kigger lige på dem.

> Smut evt en tur forbi http://www.usenet.dk/ hvis du ikke helt har styr på
de
> forskellige nyhedsgrupper. (keyboard og winamp <-> grafikkort !?!?)

Undskyld, det var slet ikke min mening at poste her i gruppen, men i
dk.edb.hardware.
Men da jeg skulle finde mit opslag fandtes det slet ikke i denne gruppe, så
jeg måtte en tur forbi sendt post for at finde hvor jeg var kommet til at
poste den. Så det var heltklart en bruger fejl fra min side.

Undskyld igen.

Mvh Rune