Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bytte af udstyr
Fra : Jan Petersen

Dato : 10-08-02 12:16

Hej gruppe

Findes der fotohandlere i København hvor man kan komme med sit brugte
udstyr, og evt. også få penge for det eller kan få det byttet til noget der
har mere interesse.

Mvh Jan Petersen

PS: det er mit gamle Pentax udstyr, der skal forvandles til et eller andet
jeg kan bruge til mit Nikon F80.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-08-02 14:08

"Jan Petersen" skrev i en meddelelse:
> Findes der fotohandlere i København hvor man kan komme med sit brugte
> udstyr, og evt. også få penge for det eller kan få det byttet til noget der
> har mere interesse.

Jeg ved at Bingo, Platan og Foto/C jævnligt sælger ud af brugt fotoudstyr - og så
må de vel også købe det - eller evt tage det i bytte ved køb af andet ?

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 10-08-02 15:27

"Jan Vestergaard" <jan@NOSPAMjve.dk> skrev

> Jeg ved at Bingo, Platan og Foto/C jævnligt sælger ud af brugt
fotoudstyr - og så
> må de vel også købe det - eller evt tage det i bytte ved køb af andet ?

Der er flere fotohandler i Københavns område der opkøber brugt fotoudstyr,
men den pris man kan få for sine ting er ikke just noget at råbe hurra for.
Men prøv Photografica på Skindergade 41 som er dem jeg kender til, der har
det bedste udvalg i brugt udstyr.

--
Søren Blom
soren@blom.dk