Hvad er bedst Asus V7100 Geforce 2 MX, ell~
Fra : FWH

Dato : 18-02-01 00:56

Hej gruppe.
Er der en der ved, hvad der er bedst og hurtigst af disse to grafikkort?
Asus V7100 Geforce 2 MX, eller Guillemot 3D prophet 2 MX.

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 18-02-01 01:26

Hvis der er forskel, tror jeg den er minimal. Hvis man skal vælge imellem 2
grafikkort, med det samme chipsæt, er det nok mere prisforskellen der er
interesant. Asus hører absolut til de dyre. Men ydelsesmæssigt ligger de som
regel pænt på linie med de andre producenter. Jeg har selv lige købt nyt
grafikkort, nemlig et 3Dprophet geforce 2 gts pro. Hvis jeg ville have haft
et tilsvarende Asus kort, havde jeg skullet betale 500-700 kr. mere, og det
er det ikke værd. Min mening.

Mvh Kenneth Sørensen