Sms sendt fra mit nummer men ikke fra mig.~
Fra : MaRk

Dato : 10-08-02 08:13

Hej

Et familie medlem påstår at have modtaget en sms fra mig igår klokken 23:05,
det er bare lidt underligt (synes jeg) fordi jeg ikke kendte hende telefon
nummer og jeg sov på det tids punkt, min mobil var slukket. Der er heller
kommet noget på min telmore fakture, den sidste besked jeg sendte igår var
klokken 20:49 og den kan jeg godt huske, det var til en ven.

Kan nogen bruge mit telenummer??

Mvh
MaRk

Fra : Jacob Twisttmann Jør~

Dato : 10-08-02 11:51

MaRk <x@x.dk> wrote:

> Kan nogen bruge mit telenummer??

I nogle net-sms-sendere skal man ikke skrive sit navn, men derimod sit
telefonnummer. Jeg formoder, at det så ser ud som om, sms'en er afsendt fra
det oplyste telefonnummer. Kan det være sådan noget? At en eller anden har
sendt en sms via nettet og indtastet dit telefonnummer, hvad formålet så end
måtte være med det.

Jacob

Fra : Pita

Dato : 10-08-02 11:57

"MaRk" <x@x.dk> wrote in message
[SNIP]

> Kan nogen bruge mit telenummer??

Fra coolsms, kan man jo sende sms'er fra eget nummer, men det kræver at man
har registret sig og sørget for at telefonen er ens egen, men hvis nu en har
haft "lånt" din telefon lidt er det muligt, eller hvis en har brudt dit
kodeord, hvis du selv har været oprettet, men det var en mulighed, men hvad
stod der i den sms, noget relavant, eller "du er dum" måske noget der kunne
give et praj om det var en der både kendte dig og familiemedlemmet.

--
Pita

Fra : MaRk

Dato : 10-08-02 12:40

Tja mit navn stod iden.....
Den med cool sms var relativ.... Lånt min telefon, tror jeg ikke er
mulighed, og hvor skulle ham der havde "lånt" den af mig få hende's mobil
nummer fra?? Jeg kendte det jo ikke, det lå heller ikke i min telefonbog...
Underligt.....

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 10-08-02 15:21

Hejsa,

> Kan nogen bruge mit telenummer??

Ja, jeg mener at have set muligheden i et PC->mobil SMS program for et års
tid siden.

--
Kasper