Glas i i glatte døre?
Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 10-08-02 01:50

Nogen her der kender til et "byggesæt" så man selv kan lave en
indvendig glat dør (celle/kassettedør) om til en sprosset dør. Jeg har
engang set en reklame for det, men kan ikke huske hvad firmaet hed.
vh
Lars

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 11-08-02 16:23

<lcj@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indvendig glat dør (celle/kassettedør) om til en sprosset dør. Jeg har
> engang set en reklame for det, men kan ikke huske hvad firmaet hed.

Hej Lars

Jeg tror ikke man kan købe et "gør det selv sæt".
Men jeg tror du tænker på firmaet www.portas.de .

Niels
malgré-tout burmeser
http://dk.photos.yahoo.com/niels_k_jacobsen

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 12-08-02 14:42

lcj@wanadoo.dk wrote in news:ljo8lu8osib2bp3u1d3803q51ucis5argf@4ax.com:

> [...]
> indvendig glat dør (celle/kassettedør) om til en sprosset dør. Jeg har
> engang set en reklame for det, men kan ikke huske hvad firmaet hed.

Det foresvæver mig, at bladet "Gør det selv" havde en artikel om det for et
par år siden.

venlig hilsen
Lars

Fra : Per H

Dato : 17-08-02 11:13

On Mon, 12 Aug 2002 13:42:28 +0000 (UTC), "Lars M. Pedersen"
<lars@tyffelyf.dk> skrev:

> [...]

ja man kan godt købe en gør det selv pakke.

jeg har vist en adresse et sted. skal se om jeg kan finde den.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Finn I

Dato : 17-08-02 10:01

lcj@wanadoo.dk wrote:
> Nogen her der kender til et "byggesæt" så man selv kan lave en
> indvendig glat dør (celle/kassettedør) om til en sprosset dør. Jeg har
> engang set en reklame for det, men kan ikke huske hvad firmaet hed.

Det er måske ikke nogen stor hjælp men du har ret i at det kan fås for jeg
har lavet en af mine "papdøre" om så der er en ca. 50*80cm stor
sprosseindsats med 1 glas i. Sprossen deler glasset op i 2*4 felter og det
ser faktisk ganske fornuftigt ud. Jeg kan evt. sende et billede hvis det har
interesse.
Den sparsomme hjælp kommer så i at jeg har fået sprossen foræret af en som
ikke skulle bruge den men jeg ved at den er købt som beregnet til formålet
men ikke hvor den er købt.

Mvh
Finn