tv-out virker ikke i win2K med detonator 3~
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 09-08-02 23:16

Jeg har et Gainward MX440 med TV-out. Jeg kan godt få tv-out til at virke i
winME, men ikke i win2K. Hvad kan det skyldes?

Jeg har aktiveret twinview, men i avancerede desktop settings under nview
kan jeg kun vælge standard (nview deaktiveret). Jeg kan ikke vælge klon,
vertikal eller horisontal.

Hvad gør jeg forkert? Jeg har prøvet både detonator 29.80 og 30.82.

På forhånd tak
Jakob

Fra : JRS

Dato : 10-08-02 07:33

"Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vertikal eller horisontal.
>
> Hvad gør jeg forkert? Jeg har prøvet både detonator 29.80 og 30.82.

Har selv : Palit Daytona GF4 mx440 .. og win2k prof
I de nyeste versioner mangler de fleste faneblade under avanceret .. Kan
slet ikke komme ind og sætte den til clone .. Kører med 29.80 nu ... der
virker det hele .. sku mærkeligt.. Jeg troede nye versioner kom for at
fjerne bugs, ikke skabe nye ..

MVH
JRS

Fra : Runie

Dato : 10-08-02 10:23

Jeg vil foreslå at du prøver Detonator_28.32_winxp. med den kan jeg få video
out til at virke, men hvis jeg bruger en af de nye driver virker det ikke.

/rune

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 13-08-02 20:59

Nogen der ved, hvor man kan downloade de ældre drivere for jeg har ikke
version 28.32.
VH
Jakob

Fra : Runie

Dato : 13-08-02 21:41

jeg fandt min driver hos http://www.gsc.be/
nærmer bestemt
http://www.gsc.be/driver2002/Drivers/Pentium%20IV%202,0%20GHz%20(222)/Detona
tor_28.32_winxp.exe

Hvis du ikke kan finde den, kan jeg godt sende den til dig.

/rune