Hej tøser!
Fra : Bernhard

Dato : 09-08-02 21:36

Hvem er frisk på en lille konkurrence ifm bakkens lukning i august??

R-racerne er velkommen men, under følgende betingelse

Vi skal se, hvem der kan laver den længste wheelie (tøsse-wheelie tæller
ikke, altså den hvor man styrer med gassen).

Det er balancen, der tæller...altså brug af gas/kobling-> op på baghjulet og
holde den....er I friske .-)

Wheeler

TDR 125R 31 hk - 120 kg - Offroad

Fra : Pein

Dato : 09-08-02 22:26

"Bernhard" skrev ...

> TDR 125R 31 hk - 120 kg - Offroad

Er den også en offroader? Jeg troede kun det var DT-R'en.

Og så er sådan en lille 2-takter med en halv-spids motorkarakteristik ikke
lige det bedste til den slags wheelier, så en lang balance-wheelie på
den.... respekt.

Mvh. Pein
Honda TransAlp
Yamaha DT 125 R (meget offroad - totalt tilmudret)

Fra : Claus Rittig

Dato : 09-08-02 22:43

"Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> "Bernhard" skrev ...

> Er den også en offroader? Jeg troede kun det var DT-R'en.

Ha, off-roader min bare numse. En TDR er lige så ferm off-road som en GS250.

> Og så er sådan en lille 2-takter med en halv-spids motorkarakteristik ikke
> lige det bedste til den slags wheelier, så en lang balance-wheelie på
> den.... respekt.

Nåh, den er ret let og med en "pjattet" kørestilling, så den er nu ikke så
slem.
Men vælg lige en andet sted/tid til den konkurrence, så vi ikke ødelægger en
masse for alle almindelige motorcyklister ved at køre uforsvarligt hvor der
er masser af trafik og masser af bevågenhed. Man skal vel være ret dum for
at følge den opfordring?

Rittig

Fra : Pein

Dato : 11-08-02 21:25

"Claus Rittig" skrev ...

> Ha, off-roader min bare numse. En TDR er lige så ferm off-road
> som en GS250.

Ja så er en GS400 jo bedre, heh heh.

> Nåh, den er ret let og med en "pjattet" kørestilling, så den er nu
> ikke så slem.

Jeg må jo øve mig lidt på den DT-R så. Det kan jo foregå i min egen baghave
nu, og da den alligevel mangler bagenden efter Grand National, så er det jo
et godt tidspunkt

Men jeg synes da godt nok gassen (på min DT-R i hvert fald) er lidt som en
ON-OFF knap.

Mvh. Pein

Fra : Claus Rittig

Dato : 11-08-02 21:48

> Men jeg synes da godt nok gassen (på min DT-R i hvert fald) er lidt som en
> ON-OFF knap.

Jada, men hvis du trækker den hurtigt op - og det kan man jo fordi den vejer
så lidt, med lidt øvelse kan man med stort set kun kropsvægt hive den helt
op på balancepunktet på under et sekund - så kan det lade sig gøre at trække
en hæderlig wheelie i den smule træk-område motoren har. Kan man så også
finde ud af at skifte gear (det kan jeg ikke på DT'en, men Jan kan) så kan
wheelierne godt blive rigtig lange. Øv dig på græsplænen, der er godt bid og
man falder blødt.

Rittig

Fra : Jens U

Dato : 11-08-02 23:07

Claus Rittig skrev ...
>Øv dig på græsplænen, der er godt bid og
> man falder blødt.

Det ville da være synd at mishandle den flotte plæne

Men jeg kan godt se at Niels har lidt en udfordring i hans egen
off-road bane, den er med konstant udfordring og ingen mulighed
for at slappe af, men det er vel heller ikke meningen.

En vandgrav er der endda også, hvis man glemmer at dreje

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Pein

Dato : 12-08-02 16:28

"Jens U" skrev ...

> Det ville da være synd at mishandle den flotte plæne

Ja. Jeg tror også knopperne stort set skal holdes væk fra græsset.

> Men jeg kan godt se at Niels har lidt en udfordring i hans egen
> off-road bane, den er med konstant udfordring og ingen mulighed
> for at slappe af, men det er vel heller ikke meningen.

Det skal blive spændende at få det mini-spor ryddet. Jeg tror det kan blive
ret underholdende, med stort hop, mange træer og det hele.

> En vandgrav er der endda også, hvis man glemmer at dreje

Det bliver nok sporets skarpeste sving, og samtidig det man kommer hen til i
højest fart (når man kører sporet venstre om), så det kan da godt gå hen og
blive en våd omgang ind imellem

/Pein (der lige skal have rep.'et DT'eren igen efter Grand National)

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 13-08-02 16:30

"Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> wrote in message news:<7Oz59.9518
> Jeg må jo øve mig lidt på den DT-R så.

GLEM DET!
En DT-R er absolut uegnet til wheelies, fordi:

1) Balancepunktet er noget nær lodret, hvilket giver en yderst
ubehagelig fornemmelse af at være tæt på at skrabe bagsiden af hjelmen
mod underlaget, når det i korte momenter lykkes at få den op og
balancere.

2) Det brugbare omdrejningsområde ligger mellem 7.000 og ca. 9.500
rpm, hvilket er alt for smalt.

3) Den er næsetung og derfor svær at løfte.

Jeg har faktisk aldrig set nogen lave en anstændig balancewheelie på
en DT-R, og har heller ikke hørt om nogen der kunne.
En gammel DT er - på trods af færre heste - efter sigende betydeligt
bedre til wheelies, p.g.a. et brede trækområde og et lavere
balancepunkt.

En 4-takter er generelt noget bedre til wheelies p.g.a. motorens brede
og jævne trækområde. Min gamle XT 350 var fin til formålet, men jeg
tror, at en DR 350 er den perfekte wheelie maskine, idet den ikke skal
meget længere op end en 50 graders vinkel for at balancere.

Poul Bundgaard

Fra : Mads Lund

Dato : 13-08-02 16:36

> [...]
> tror, at en DR 350 er den perfekte wheelie maskine, idet den ikke skal
> meget længere op end en 50 graders vinkel for at balancere.

en 426 er også et godt bud, den er ihvertfald let at få derop.

Mads Lund
Hvorfor kører vi ikke cross idag ?

Fra : Claus Rittig

Dato : 13-08-02 19:26

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Enig!
Men selvfølgelig kan det også lade sig gøre på en DT-R. JEG kan ganske vist
ikke, men...

> Hvorfor kører vi ikke cross idag ?

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg kørte cross onsdag, lørdag og søndag,
så jeg kan godt vente til imorgen med at køre igen.
Men vi skal have trænet noget mere på den græsbane inden N.O. Jensens
Mindeløb, for det tror jeg ikke jeg er nær god nok til endnu!

Rittig

Fra : Mads Lund

Dato : 14-08-02 10:45

> Men vi skal have trænet noget mere på den græsbane inden N.O. Jensens
> Mindeløb, for det tror jeg ikke jeg er nær god nok til endnu!

Forkert, jeg skal have trænet noget mere. Så dig, JAn og Ole møder så
uforberedte som muligt op

Mads Lund
WR426 klar til rundbane ræs

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 09-08-02 22:31

"Bernhard" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke, altså den hvor man styrer med gassen).
>
> Det er balancen, der tæller...altså brug af gas/kobling-> op på baghjulet

Hvis det er en tøse-wheelie at styre balancen v.h.a. af gassen! Hvad er det
så når skal bruge koblingen for løfte hjulet ?

Thore Jensen
TL1000S

Fra : Morten Juel

Dato : 09-08-02 22:45

hehe jeg kan slet ikke finde ud af at lave wheelies men fik hende idag til
at koge på baghjulet ved acc, det er nu sjovt nok )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Moller

Dato : 09-08-02 22:48

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> wrote in message
> hehe jeg kan slet ikke finde ud af at lave wheelies men fik hende idag til
> at koge på baghjulet ved acc, det er nu sjovt nok )

Hva kogte du på baghjulet ??? fisk, eller måske noget suppe :)

VH
Lars Molnit,
Som endnu ikke har lavet planlagte Wheelies selv, men har fået
demonstreret af Fer at MZ'en snildt kan gøre det og blive ved med det :)

Fra : Morten Juel

Dato : 09-08-02 23:01

> Hva kogte du på baghjulet ??? fisk, eller måske noget suppe :)
tjaa, det blev jo nok vej suppe, da vejen var fugtig )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Bernhard

Dato : 09-08-02 23:32

Ok det er jo rigtigt hvad Rittig skriver - Bakkens åbning er måske ikke det
rette forumd, selvom jeg, som "nørrebroer" tvivler på, at det vil forarge
særlig mange (tror snarere det vil blive betragtet som et kreativt indslag,
for hånden på hjertet, hvor længe gider man kigge på et kaos af 4.000
maskiner?) - men HA'erne (Route 81) kunne vel godt give en røvfuld tæsk på
det grundlag ;-(

Er der i øvrigt nogen, der kender linket til københavns offroad klub.
(kork.dk ender blindt!)

Ha en go weekend

Wheeler, som vil finpudse sin wheelie i weekenden

Fra : Asger Steffensen

Dato : 10-08-02 00:20

> [...]
> for hånden på hjertet, hvor længe gider man kigge på et kaos af 4.000
> maskiner?) - men HA'erne (Route 81) kunne vel godt give en røvfuld tæsk på

Det er en tåbelig ide, et sted med så mange mennesker.
Og selvom politiet generelt er meget overbærende på den dag, tvivler jeg på
at de vil stå passive og glane på 10-15 offroadere der holder organiseret
wheelie konkurrence op ad Nørrebrogade.

Asger
ZX-10

Fra : Jakob D

Dato : 10-08-02 00:46

> [...]

> at de vil stå passive og glane på 10-15 offroadere der holder organiseret

Men de burde..........................

JD

Fra : Birger Poulsen

Dato : 10-08-02 07:14

"Jakob D" <dsl37505@vip.cybercity.dk> wrote in message

> på

> Men de burde..........................
>
> JD

Har vi ikke set nok 'stunts' fra Nørrebro?

Birger
SV650

Fra : Jakob

Dato : 12-08-02 11:39

> Hvis det er en tøse-wheelie at styre balancen v.h.a. af gassen! Hvad er
det
> så når skal bruge koblingen for løfte hjulet ?

Betydeligt mindre tøset alle kan vel finde ud af at vride øret om på en
R1 og så se stjernerne (dem på himlen altså).
Lidt ældre modeller kræver noget mere øvelse.. F.eks Cbr1000F og XJ750F,
her ender forsøget for de fleste ved et ynkeligt hop eller en sort stripe på
asfalten.
Hvorfor "tøset" i min mc-wheelie-begrebsverden bedst dækkes af en power
wheelie...

mvh Jakob Ex.cbr1000F

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 12-08-02 18:43

> [...]
stripe på
> asfalten.
> Hvorfor "tøset" i min mc-wheelie-begrebsverden bedst dækkes af en

...jeg forstår ikke helt argumentationen, men det virker som i alle er
rørende enige...

En powerwheelie i 1. hvor man blot vrider håndtaget, er betydelig
farligere og ukontrollabel end en koblingswheelie i 2..

Skal jeg lege med wheelier gør jeg det i 2., og med kobling. Gør jeg det
i 1. er det som regel lidt ufrivilligt.

Kenneth
R1

Fra : Soren S. Jorvang

Dato : 12-08-02 19:06

In article <3d57f2a7$0$27880$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Kenneth
Sørensen wrote:
> En powerwheelie i 1. hvor man blot vrider håndtaget, er betydelig
> farligere og ukontrollabel end en koblingswheelie i 2..

Paa en R1, jo, men paa andre, mindre voldsomme maskiner, giver det
en slags garanti for, at hvad der kommer op, ogsaa kommer ned igen
i den rigtige retning

--
Soren

Fra : Claus Rittig

Dato : 12-08-02 21:04

"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en meddelelse

> ..jeg forstår ikke helt argumentationen, men det virker som i alle er
> rørende enige...

Måske kan jeg hjælpe?

> En powerwheelie i 1. hvor man blot vrider håndtaget, er betydelig
> farligere og ukontrollabel end en koblingswheelie i 2..

Ja, det er da rigtigt... På den anden side set, så kan hvemsomhelst jo lave
en wheelie, hvis definitionen er at forhjulet bare skal løftes fra asfalten.
Jeg kan lave power-wheelier i vildskab på min 125'er, både med og uden brug
af kobling, det er der jo ingen ben i. De bliver bare ikke så lange, og
mange af de sportscykler jeg har set lave wheelier kan også kun lave dem på
måske 20 - 50m. For at lave wheelier på halve og hele kilometer er man nødt
til at kunne finde balancen på baghjulet, og det er straks lidt sværere. For
mig er en wheelie når man kan _køre_ på baghjulet, og altså lave wheelier på
flere kilometer, og det kræver at man kan mere end bare dreje på et
gashåndtag. Rigtig sejt er det hvis man også kan gå _ned_ i hastighed, for
det kræver (meget teoretisk betragtet) at man tør/kan vippe cyklen lidt for
langt bagover, og bruge en følt motorbremse til at få cyklen op på
balancepunktet igen. Det kan jeg ikke finde ud af.

> Skal jeg lege med wheelier gør jeg det i 2., og med kobling. Gør jeg det
> i 1. er det som regel lidt ufrivilligt.

Nogle gange bruger jeg kobling til at vippe Hondaen op, men som regel gør
jeg ikke. I 1. gear bliver det kun til lidt power-wheelie, "rigtige"
wheelier foregår i 2.-3.-4.-5. (Jeg kan dog ikke trække den op i 5. det har
den/jeg ikke helt power nok til). KTM'en kan måske godt i 5. det har jeg
ikke prøvet endnu, Kawasakien kommer aldrig på asfalt, og da jeg kun bruger
den på bane, er det sjældent jeg wheelier på den, Yamahaen kan jeg kun
trække op i 1. og 2., til gengæld er det let at skifte gear mens den er oppe
(men med de 15hk er det aldrig lykkedes mig at komme højere end 3.) og GS'en
må jeg ikke wheelie på.

Rittig

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 12-08-02 22:06

> Nogle gange bruger jeg kobling til at vippe Hondaen op, men som regel
gør
> jeg ikke. I 1. gear bliver det kun til lidt power-wheelie, "rigtige"
> wheelier foregår i 2.-3.-4.-5.

Ja ok, point taken.

At løfte svineriet til balancepunktet, er jeg sq for kylling til. Der er
simpelt hen for meget på spil rent økonomisk, i forhold til gevinsten.

Jeg løfter den pænt op i 2. fra ca 60-70 km/t kipper lidt op og ned med
gassen til ca 170-180 km/t over en 100-200 meters længde.

...at skifte gear, elsker jeg simpelt hen maskinen for meget for.

Det er hvad jeg kan præstere wheelie-mæssigt på en R1'er (når det er
bedst og jeg er heldig , meeen det er nu heller ikke grunden til at
købte den.

En off-roader er sikkert den bedste/letteste type at gøre den slags på,
pga tyngdepunktet.

Kenneth S
R1

Fra : Bernhard

Dato : 12-08-02 22:16

> En off-roader er sikkert den bedste/letteste type at gøre den slags på,
> pga tyngdepunktet.
>
> Kenneth S
> R1

Muligvis..det er ihvertfald ikke (økonomisk så surt, hvis det går
galt...Men for at kalde det en "rigtig" wheelie, synes jeg, der bør sættes
nogle standardkrav...fx. at der er en vis hældning på cyklen...jeg tvivler
på at 2.gears wheelierne kommer ret meget højere op end 5 - 10%..korrigér
mig hvis jeg tar fejl?

Wheeler (hældning>30%)...

Fra : Claus Rittig

Dato : 12-08-02 23:42

> Muligvis..det er ihvertfald ikke (økonomisk så surt, hvis det går
> galt...

Helt rigtigt, off-roaderen er noget billigere at tabe - men det kan man jo
bare lade være med. Om det er lettere? Det tror jeg ikke, jeg har prøvet
adskillige gadecykler som var lettere at få op, off-roadere har jo ikke 100+
heste.

> Men for at kalde det en "rigtig" wheelie, synes jeg, der bør sættes
> nogle standardkrav...fx. at der er en vis hældning på cyklen...

Det vil jeg gerne støtte.

> jeg tvivler
> på at 2.gears wheelierne kommer ret meget højere op end 5 - 10%..korrigér
> mig hvis jeg tar fejl?

Hvis det er mine du mener, så er alt under balancepunktet ikke en wheelie.
Hvad er det, ca. 45 grader? Til gengæld kan jeg ikke køre så stærkt som
gadecyklerne, det tillader min gearing ikke (og jeg har også en mental
blokering som gør at 135 er så højt jeg kommer i hastighed - så sker der en
eller anden form for kortslutning i min hjerne som drejer mit højre håndled,
og så løber dén wheelie lissom ud i sandet). Synd, for jo højere hastighed,
jo roligere ligger cyklen, og jo lettere er det at køre i den rigtige
retning.

Rittig

Fra : Bernhard

Dato : 13-08-02 10:24

"Claus Rittig"

Synd, for jo højere hastighed,
> jo roligere ligger cyklen, og jo lettere er det at køre i den rigtige
> retning.
>
> Rittig

Jo, men med øget fart går ligesom lidt af det sjove af. Vi har jo lige
diskuteret forskellen mellem tøse-wheelie og rigtige wheelies, og
netop det kolosale kraftoverskud, som en 100 hk-maskine har, gør det
både uimponerende og mindre sjovt at tilbagelægge 50 meter med let
løftet forhjul...

Det er jo det akrobatiske i udførelsen, der udgør det
sjove/udfordrende....

Noget helt andet:

Jeg har bemærket at min bremselængde forøges væsentligt, når cyklen
lander efter en wheelie....

Jeg var forleden ved at ryge op i en fattigrøvsmodel af en cab.
(206'eren) fordi jeg (også)skulle "blære" mig...trafiklyset skiftede
pludseligt til rødt og 206'eren bremsede voldsomt ned...;-(..ja
rigtigt gættet det var en tøs, der kørte..

Det, som alligevel gjorde episoden vellykket, var at et hårdt tag i
min huggende, overdimisionerede og ukontrolable, forbremse som gjorde
at baghjulet lettede (en smule)..

Hnden på hjeret så er wheelies vel ikke kun for ens egen skyld..?

Hvordan er slidet egentligt ifm. wheelies (både kæde/tandhjul)...jeg
har bemærket, at jeg på et slidt kit/ukorrekt strammet kæde, kan have
problemer med at kæden ikke rigtigt går i indhak med tandhjulene, når
dyret skal trækkes op på baghjulet....

Wheeler

Fra : Claus Rittig

Dato : 13-08-02 16:20

"Bernhard" <bernhard_wheeler@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> netop det kolosale kraftoverskud, som en 100 hk-maskine har, gør det
> både uimponerende og mindre sjovt at tilbagelægge 50 meter med let

Jeg tror du misforstår mig. Det er jo hamrende ligegyldigt om en motorcykel
har 10 eller 100 heste, hvis den kører (på baghjulet) med KONSTANT FART. Det
bruger man jo kun nogle få heste til.
En 5 km wheelie med 140 ser nu ret imponerende ud!

> Det er jo det akrobatiske i udførelsen, der udgør det
> sjove/udfordrende....

Enig.

> Jeg har bemærket at min bremselængde forøges væsentligt, når cyklen
> lander efter en wheelie....

Ja, det tror da faen. Jeg har også jævnligt været ude for at min wheelie har
været så lang at mit forhjul står stille når jeg sætter den ned. Det at
forhjulet står stille (har tabt sin inerti) er lidt besværende, for så er
der jo ingen gyrokræfter derfra til at holde retningen, og så skal man til
at styre selv. Men det giver også en sjov lyd og et lillebitte røgsky når
det rammer vejbanen - hvis altså det er på asfalt, på jord sker der ikke
noget ophidsende. Men så en dag havde jeg lavet en meget lang og flot
wheelie, og satte hjulet ned på en regnvåd vej - og siden har jeg været
meget opmærksom på vejrforholdene når jeg skulle fjolle rundt! Der gik nok
10m før forhjulet begyndte at dreje rundt, og imens lavede jeg den flotteste
forhjulsudskridning (som hvis jeg havde haft forbremsen blokeret) mens jeg
sked en grøn. Den slags sker muligvis kun for mig fordi jeg kører på
motocross dæk, de har jo ikke overvældende godt bid på asfalt.

> [...]
> pludseligt til rødt og 206'eren bremsede voldsomt ned...;-(..ja
> rigtigt gættet det var en tøs, der kørte..

Hmmm.... Var der noget med for lidt afstand der? (Det var vist ikke hende
der gjorde noget forkert).

> Hnden på hjeret så er wheelies vel ikke kun for ens egen skyld..?

Øhmn... (rødme)...

> [...]
> har bemærket, at jeg på et slidt kit/ukorrekt strammet kæde, kan have
> problemer med at kæden ikke rigtigt går i indhak med tandhjulene, når

Sliddet/belastningen er stort mens man trækker cyklen op, men når man er
oppe at balancere er sliddet ikke større end hvis du kørte på 2 hjul. Jeg
ville nu nok ikke lave wheelies på et kædesæt der "ikke rigtig går i
indhak", for belasningen er ganske vist momentan, men den er _meget_ stor i
det sekund, og hvis kæden springer er der risiko for hul i motorblokken,
sådan en kæde slår hårdt, når alle hypperne trækker i den!

Rittig

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 13-08-02 07:06

> [...]
sættes
> nogle standardkrav...fx. at der er en vis hældning på cyklen...jeg

...det vil jeg så gøre

Nej, jeg vil gætte på en 40-45 grader, der er jo ikke helt konstant
accelleration. Personligt kører jeg gassen op og ned, i halv sekund
intervaller, i hele wheelie-seancen, på den måde kan man komme meget tæt
på balancepunktet, uden egentlig at køre cyklen 'lodret'. Det er sådan
set kun i starten, hvor jeg kipper cyklen op jeg bruger pæn gas,
derefter er det vel højst 20-25% gas.

Kenneth S

Fra : Claus Rittig

Dato : 13-08-02 16:22

> Personligt kører jeg gassen op og ned, i halv sekund
> intervaller, i hele wheelie-seancen, på den måde kan man komme meget tæt
> på balancepunktet, uden egentlig at køre cyklen 'lodret'.

Næste gang, så prøv at tage dig selv i nakken og sig "Nu SKAL jeg holde
gassen stille!"
Det er ikke så svært, og det bliver faktisk lettere at mærke hvor du er i
forhold til balancepunktet. Det er mest en mental blokering du skal over, og
så bliver dine wheelier både længere, mere kontrollerede og flottere.

Rittig

Fra : Kenneth S

Dato : 13-08-02 19:12

> [...]
og
> så bliver dine wheelier både længere, mere kontrollerede og flottere.

Det er blot en personlig præference som jeg har det bedst med.

Tro mig, jeg har prøvet det wheeliestuff der skal prøves, også med stabil
gas. Men det er altså lettere på en offroader med 50 hk, i stedet for en lav
150+ hestes sportscykel.

...jeg er jo ikke en ren rookie

Kenneth S (MC'ist på 13. år)

Fra : Bernhard

Dato : 12-08-02 21:56

"Jakob" <Jowxx@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> her ender forsøget for de fleste ved et ynkeligt hop eller en sort stripe

Respekt for dem, der kan lave wheelie med gearskift på
kardantræksmotorcykler......jeg synes i forvejen det gav nogle kriminelle
lyde fra trækakslen..

Wheeler ex. XJ'er

Fra : Mads Lund

Dato : 12-08-02 07:42

> Vi skal se, hvem der kan laver den længste wheelie (tøsse-wheelie tæller
> ikke, altså den hvor man styrer med gassen).

Du er velkommen til at entrere de Lund'ske jorde. Der blev kørt masser af
utilsigtet baghjulkørsel igår. Men ikke om hvem der kunne køre længst, næ
hvem kan køre hurtigst.

Mads Lund
YZ426 - made for 5. gear wheelies

Fra : Henrik Mønster

Dato : 13-08-02 13:13

Jamen hej til dig også - BrianJohnnyKurt

Må jeg foreslå dig at lave dine udskejelser på tværs af Nørrebrogade næsten
oppe ved Stationen. Der er tilskuere nok...... og de har allesammen flotte
hvide motorcykler.

/Henrik

Fra : Bernhard

Dato : 13-08-02 18:17

"Henrik Mønster" <nina.henrik@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jamen hej til dig også - BrianJohnnyKurt

[SNUP]
Øh... er det mig du mener?? .......hvis det er mig du hentyder til, så
hedder jeg Bernhard Wheeeler

> [...]
næsten
> oppe ved Stationen. Der er tilskuere nok...... og de har allesammen flotte

[SNUP]
Ok, Henrik, men vi er vist videre i teksten, mit forslag er faldet til
jorden/trukket tilbage (hvilket jo tydeligt fremgår af mit indlæg nr. 2)..

Dit forslag lyder ellers interessant, så kunne man lave en wheelie ned ad
Lundtoftegade og videre rundt i rundkørslen V/ Nørrebro St. (det er den
strækning, du tænker på ikk?)

Men tak for forslaget...må jeg så foreslå, at du svarer det "rigtige" sted i
tråden + efter og ikke før indlæggene...bare alm. netetikette...

Wheeler

Fra : Henrik Mønster

Dato : 14-08-02 07:18

> Men tak for forslaget...må jeg så foreslå, at du svarer det "rigtige" sted
> tråden + efter og ikke før indlæggene...bare alm. netetikette...

Ja det er fint, jeg svarede direkte på dit indlæg som jeg havde en kommentar
til.

Lige for en sikkerheds skyld, så har jeg til oplysning ikke det fjerneste
mod at folk kører på bavlehjulet, bare det ikke er skyld i endnu en
"Esbjerghændelse" med dertilhørende dårlig "reklame" for mc-isterne.

Jeg har åbenbart ikke kunne se hele tråden.

M.h.t. placeringen af mit svar, sikke en katastrofe!

/Henrik