Spørgsmål til TVout på Palit GF3
Fra : Flare

Dato : 09-08-02 21:16

Hejsa...Jeg bruger 23.11 deton driver. Jeg vil bare lige vide om det er
muligt at både få vidst et billede på min monitor samtidig med fjernsynet.
Kan Tvtool gøre det?

Håber på et svar
Anders

Fra : rick

Dato : 10-08-02 12:02

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan Tvtool gøre det?

Hos mig kan TvTool gøre det (Har et Asus GeForce3 8200 Deluxe).
Men det er vist noget med, at din monitor skal kunne klare samme opløsning
og opdateringsfrekvens som et TV har, da TV-Tool sender samme signal til
både dit TV og til monitoren.

- rick...

Fra : SH

Dato : 10-08-02 12:06

Et udmærket gratis alternativ er også TVCC 2K ligeledes fra TV-tool
producenterne.
http://tvtoolcom.98.centralinfo.net/tvcc2000.zip

Kræver dog det samme af skærmen som TV-Tool.