Barbering, mænd
Fra : Filbert

Dato : 09-08-02 17:50

Hej i gruppen...

Nybarberet for 1'ste gang...
Meeennn hvor det klør, er der nogen der har et tip til hvad man gør for at
stoppe den sat... kløe?
Håber på et hurtigt svar, det er jo ikke til at holde ud......

Fra : Gudrun

Dato : 09-08-02 18:14

"Filbert" <thorleif@olesen.tdcadsl.dk> ulejligede sig med at skrive:

>Hej i gruppen...

Hejsa, og uha da for et problem...

>Nybarberet for 1'ste gang...

Ja, skøn fornemmelse, ikke?

>Meeennn hvor det klør, er der nogen der har et tip til hvad man gør for at
>stoppe den sat... kløe?

Jeg er altid barberet, men har aldrig prøvet at det har kløet, så jeg
er vist ganske heldig i den retning...

Når jeg er nybarberet sørger jeg altid for at give huden noget
fugtighedslotion, og jeg anvender gerne en mild og uparfumeret en af
slagsen... Jeg smører så huden næsten hver dag men om det er det som
gør at jeg er lykkelig forskånet for ovenstående skal jeg ikke kunne
sige... Det er da et forsøg værd!

>Håber på et hurtigt svar, det er jo ikke til at holde ud......

Nej, det vil jeg tro!

Knus Gudrun

--

Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.
Citat: Pablo Picasso

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 09-08-02 18:18

On Fri, 9 Aug 2002 18:50:10 +0200, "Filbert"
<thorleif@olesen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>stoppe den sat... kløe?
>Håber på et hurtigt svar, det er jo ikke til at holde ud......

Jeg plejer at bruge hårbalsam! Både bagefter og før. Så er det kun de
aller første gange det kløer.

--

/Dan MOrtensen

Fra : Amie

Dato : 09-08-02 19:31

Hejsa

> Nybarberet for 1'ste gang...

Mums.. det er bare det dejligste *S*

> Meeennn hvor det klør, er der nogen der har et tip til hvad man gør for at
> stoppe den sat... kløe?

Jeg har selv barberet mig selv i mange år og jeg har aldrig haft nogen
kløe.. jeg tror det har noget at gøre med at man gør det regelmæssigt.. så
jeg tror bare du må bide i det sure æble og vente til du har barberet dig et
par gange *S*

> Håber på et hurtigt svar, det er jo ikke til at holde ud......

*knuser*
Amie

Fra : Nicolai

Dato : 11-08-02 20:05

On Fri, 9 Aug 2002 18:50:10 +0200, "Filbert"
<thorleif@olesen.tdcadsl.dk> wrote:

>Meeennn hvor det klør, er der nogen der har et tip til hvad man gør for at
>stoppe den sat... kløe?

Babypudder kan hjælpe lidt synes jeg

Og ellers boksershorts.

Hvis det kan trøste dig så klør det ikke tilnærmelsesvis så meget det
næste gange. Især ikke hvis du holder det vedlige.

- Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Filbert

Dato : 13-08-02 22:50

Lige en STOR tak til alle i gruppen der har bidraget med jeres viden.

Filbert

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-08-02 23:12

Tue, 13 Aug 2002 23:49:58 +0200, skrev "Filbert"
<thorleif@olesen.tdcadsl.dk>:

Hej Filbert!

>[Indlæg + bundcitat fraklippet]

Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

Fra : Daniel C

Dato : 14-08-02 19:15

jeg har lige barberet mig for anden gang og jeg skal love for at det kløede
men pga denne gruppe har jeg prøvet balsam og MANGE TAK den er ellers god,
ingen kløe mere tak igen og hyg jer!