Billigste taletids kort
Fra : MaRk

Dato : 09-08-02 13:50

Hej

Hvilket tale tids kort er billigst med sms??

Og vi snakker ikke club blah blah og telmore.

Mvh
MaRk

Fra : GiWeo

Dato : 09-08-02 14:58

Hejsa

>Og vi snakker ikke club blah blah og telmore.

Du spurgte jo om det billigste og der er Club Blah Blah ! 23 øre/stk.

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : MaRk

Dato : 09-08-02 15:04

"GiWeo" <do@os.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Du spurgte jo om det billigste og der er Club Blah Blah ! 23 øre/stk.

OG jeg spørger om det billigste kort som IKKE må være club blah blah!!
Jeg spurgte efter et som ikke var opfuldning på nettet. Ham der skal bruge
det har nemlig ikke internet!

Fra : GiWeo

Dato : 09-08-02 15:50

Hejsa

>OG jeg spørger om det billigste kort som IKKE må være club blah blah!!
>Jeg spurgte efter et som ikke var opfuldning på nettet. Ham der skal bruge
>det har nemlig ikke internet!

CBB kan også opfyldes via menuen på telefonen med et dankort !

Fra : Fischer

Dato : 09-08-02 19:34

> CBB kan også opfyldes via menuen på telefonen med et dankort !

Og hvis man hverken har internet eller dankort ...... ?

*Fischer

Fra : Apollo14

Dato : 09-08-02 20:30

"Fischer" <express@get2net.dk> pludrede i

> Og hvis man hverken har internet eller dankort ...... ?
>
> *Fischer

Man kan jo oxo race ind på deres hp, og se at de oxo sælger i
Kvikclyken og Flockbusteren.
se mere om det på http://213.237.173.39/nokia/

--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : Fischer

Dato : 10-08-02 06:47

> Man kan jo oxo race ind på deres hp, og se at de oxo sælger i
> Kvikclyken og Flockbusteren.

Ja, men kun 99,- kr. kort.
Altså en minutpris til 2,25.
Men hvis man kun skal sende SMS, så er det jo fint nok.

*Fischer

Fra : Bachelor

Dato : 11-08-02 23:19

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:DP159.4$w41.193@news.get2net.dk...
> [...]

Der da helt kuk i dit tastatur ...

Fra : dalsgaard

Dato : 28-01-03 14:12

www. smarttalk. dk er klart det billigste

http://www.kandu.dk/

Fra : Fischer

Dato : 28-01-03 16:31

> www. smarttalk. dk er klart det billigste

Sikke noget vrøvl.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Peter P

Dato : 29-01-03 01:23

On Tue, 28 Jan 2003 16:31:29 +0100, "Fischer" <express2003@get2net.dk>
wrote:

>Sikke noget vrøvl.

Ifølge www.teleprisguide.dk så er Smarttalk det billigste med mit
forbrug. Ca 1min. tale om dagen og 50 sms om ugen

Debitel Smarttalk: 216 kr
Telmore : 245 kr
TDC Mixit med zone 258 kr
CBB Mobil 260 kr
TDC Mixit    286 kr
Elrotel mobil 306 kr

osv osv man kommer endda over de 50 kr om måneden så man slipper for
at betale 25 kr i gebyr.

Fra : Fischer

Dato : 29-01-03 05:42

> Ifølge www.teleprisguide.dk så er Smarttalk det billigste
> med mit forbrug.

Det er jo en helt anden sag (og ikke noget vrøvl).
Det kommer nemlig helt an på ens forbrugsmønster hvilket abonnement der er
billigst.

Fra : NoTrabajo

Dato : 10-08-02 04:55

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> bruge

Stakkels mand!

> Og hvis man hverken har internet eller dankort ...... ?

Så er man da godt nok en gammeldags narrøv.

NoTrabajo

Fra : Fischer

Dato : 10-08-02 06:48

> Så er man da godt nok en gammeldags narrøv.

Sådan en udtalelse kan vist kun komme fra en der ikke har fået hår på den
endnu.

*Fischer

Fra : NoTrabajo

Dato : 11-08-02 07:10

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:aj22sa$dm5$1@sunsite.dk...

> Så er man da godt nok en gammeldags narrøv.

Den stakkels "mand"/dreng er kun 13 år, så jeg siger pænt undskyld for ovenstående
udtalelse i denne situation.

NoTrabajo

Fra : Gjøl

Dato : 11-08-02 08:20

NoTrabajo wrote:
> "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Det billigste taletidskort, jeg kender koster 100 kr. det har det hele
tiden gjort.

Fra : MaRk

Dato : 11-08-02 10:10

"Gjøl" <canislupus@UDpc.dk> skrev i en meddelelse

> Det billigste taletidskort, jeg kender koster 100 kr. det har det hele
> tiden gjort.

Det var nu mere hvad sms'er koster

Fra : Gjøl

Dato : 11-08-02 11:39

> Det var nu mere hvad sms'er koster

Ahh ok, så er det svært, der er jo altid mange tilbud, men de skal altid
lige have solgt en eller anden "gammel" telefon samtidig.
Jeg tænker på supermarkedstilbuddene.
Har hørt at Telmore er det billigste, men der er så problemet med
internetadgangen.

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 11-08-02 21:11

> Har hørt at Telmore er det billigste, men der er så problemet med
> internetadgangen.

Telmore: 25 øre/SMS det er vel ikke helt umuligt at få en kammerat til at
sætte 500.- ind en sjælden gang imellem?
Club blah blah 23 øre er blevet nævnt.
Jeg mener Sonofon tager 50 øre pr. SMS, men kortet skal fornyes hver 3. mdr
Mobilix (sig appelsing tager 75 øre pr. SMS og jeg mener deres kort
holder ½ år.

--
Kasper

Fra : MaRk

Dato : 11-08-02 21:39

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:aj6gcn$5ga$1@sunsite.dk...

> Telmore: 25 øre/SMS det er vel ikke helt umuligt at få en kammerat til at
> sætte 500.- ind en sjælden gang imellem?

Han kan ikke oprette sig da han er under 18 år. Han vil også gerne have
noget som han ikke kan oversekride.

Jeg har selv telmore i min fars navn

> Club blah blah 23 øre er blevet nævnt.
Ja

> Jeg mener Sonofon tager 50 øre pr. SMS, men kortet skal fornyes hver 3.
mdr
Han har sonofon nu, de tager 75 øre.

Fra : MaRk

Dato : 09-08-02 20:21

> Hejsa

> CBB kan også opfyldes via menuen på telefonen med et dankort !

Det hjælper ikke meget når drengen er 13 år!

Fra : Fischer

Dato : 09-08-02 15:44

> Hvilket tale tids kort er billigst med sms??

Det er faktisk Debitel. 60 øre pr. stk.

*Fischer

Fra : x

Dato : 09-08-02 18:42

Det kommer an' på hvordan du regner det ud
hos CBB koster det 24 øre pr. sms
men det koster også 99 kr. i start gebyr inkl..
25 kr. taletid.
men det tager langtid at få sim kort 7-8 dage på
nu værende tidspunkt.

Fra : Fischer

Dato : 09-08-02 19:34

> Det kommer an' på hvordan du regner det ud
> hos CBB koster det 24 øre pr. sms ....

Og hvis du læser denne tråd fra begyndelsen, har spørgeren fra starten
fravalgt "snakkeklubben".

*Fischer

Fra : MaRk

Dato : 09-08-02 20:23

Hej

Har lige set et eller andet telia no bull shit eller sådan noget....
Mener det var 50 øre sms, er det rigtigt?? Nogen ulemper?
Hvor meget taletid får man med debitel??

Mvh
MaRk

Fra : Fischer

Dato : 10-08-02 07:30

> Har lige set et eller andet telia no bull shit eller sådan noget....
> Mener det var 50 øre sms, er det rigtigt??

Du har fuldstændig ret. De har sat prisen ned på SMS med Telia Cash. Det
havde jeg ikke opdaget.

Det eneste man skal passe på, er at Telia plejer at tage noget højere priser
når man roamer på Sonofon. Jeg har kigget på deres hjemmeside, men jeg kan
ikke finde deres roamingpriser med Cash.

> Hvor meget taletid får man med debitel??

Med en startpakke til 99,- kr. får man 50,- kr. taletid.

*Fischer