!!! bootmagic - hjælp
Fra : Michael

Dato : 19-08-02 10:53

Jeg kom til at miste data pgr.a brug af BootMagic..
Nu kan jeg se harddisk er "fyldt op" med ingen adgang - nogen er så rar at
hjælpe?

Mikael

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 19-08-02 11:12

"Michael" <abbweh@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kom til at miste data pgr.a brug af BootMagic..
> Nu kan jeg se harddisk er "fyldt op" med ingen adgang - nogen er så rar at
> hjælpe?
>
> Mikael

BootMagic er ellers fedt nok.
men kig forbi http://www.powerquest.com/support/

/ www.TDN.dk/ver2

Fra : Peter Skovgaard

Dato : 19-08-02 19:39

> [...]
> hjælpe?
>
> Mikael
>
> Hej Michael. Det lyder som om du ikke har lavet et par resque disketter.
Hvis du havde det, skulle du være i stand til at genskabe adgangen til din
disk. Prøv e.v.t at installere Bootmagic igen. så kan det være at du får
adgang til drevet igen. Ellers må du en tur forbi Powerquest for at få
support.
M.v.h
Peter

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 19-08-02 19:47

Michael wrote:
> Jeg kom til at miste data pgr.a brug af BootMagic..
> Nu kan jeg se harddisk er "fyldt op" med ingen adgang

Hvad mener du? Er alt dataen på din disk smadret, eller er det
bare din boot record der er røget? hvis sidstnævnte er tilfældet
så find xfdisk på google og se om det ikke fixer det.

--
Knud