Tabulering i emails
Fra : fhe

Dato : 18-08-02 13:54

Hej

Jeg har kreeret noget "brevpapir" til e-mails vha. html.
På min egen maskine kan jeg tabulere ned i defineret skrivefelt, ligesom jeg
kan på de til Outlook Express medfølgende brevpapirer.
På brugerens maskine sætter tabulatoren markøren over logoet - både på det
af mig udformede og på de medfølgende.
Nogen der har en idé hvorfor og hvordan........

Hilsen Flemming

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-08-02 16:07

fhe skrev bl.a.:

[snip]
> Nogen der har en idé hvorfor og hvordan........

Nej, men prøv og hør i
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express Der må være nogen
der ved det

--
Lars

Bruger du OutlookExpress uden OE-QuoteFix?
Skynd dig denne vej -> http://flash.to/oe-quotefix/