Søges: Puch Maxi lednings-diagram
Fra : A. Høegh

Dato : 18-08-02 12:28

Hejsa.

Jeg søger et Puch Maxi K ledningsdiagram, da jeg skal skifte ledningsnet og
forlygte som en del af min knallert-hovedreperation.

/A. Høegh

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 18-08-02 13:31

"A. Høegh" <ah@evomedia.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Jeg søger et Puch Maxi K ledningsdiagram, da jeg skal skifte ledningsnet
og
> forlygte som en del af min knallert-hovedreperation.

Der er tre ledninger, så der er ret simpelt at lave noget selv!!

Ellers har t-hansen et i deres katalog!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : A. Høegh

Dato : 18-08-02 14:55

> Der er tre ledninger, så der er ret simpelt at lave noget selv!!

Ja, til forlygten. Men nu er der også baglygte, bremselys, horn og alt det
der..

/A. Høegh

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 18-08-02 15:31

> Ja, til forlygten. Men nu er der også baglygte, bremselys, horn og alt det
> der..

Der er to ledninger ud af motoren! en med strøm og en til at stoppe den med,
og så er der den om til baglygten. det gir tre!

Baglygten trækker du bare en ledning fra forlygten og om bag til, så dun
også tænder og slukker baglygten på forlygte kontakten..
Der er ikke noget der hedder bremselys på en maxi med standard bremsegreb..
ikke de gamle ihvertflad.. måske P!'eren, men det tror jeg faktsik heller
ikke!
hornet er vist heller ikke standard men det bare at tage strøm ledningen, og
trække en parallel over kontakten, gennem hornet og til stel..

Der relativt simpelt at lave hvsi man har bare lidt snilde, ellerts får man
det inden man er færdig :)

Fra : hynke007

Dato : 21-08-02 03:34

"A. Høegh" skrev d. 18-08-02 12:28 dette indlæg :
> [...]
ledningsnet og
> forlygte som en del af min knallert-hovedreperation.

hejsa

du kan kigge i et t.hansen katalog.

http://www.kandu.dk/