[OT]Michael Andersen - Musikfabrikken.dk
Fra : Bangsbo

Dato : 17-02-01 22:38

Hvad er det her med Michael Andersen - Musikfabrikken.dk

Har de fået Internet på Sct. Hans .... ???

Med stor undren ...
Bangsbo

PS: Undskyld ...

Fra : Michael Andersen - M~

Dato : 17-02-01 22:46

Det ved jeg ikke!
Det er jeg vist ikke den rette til!
Ved du det?

Michael

Fra : kautaq

Dato : 17-02-01 21:49

Bangsbo wrote:

> Har de fået Internet på Sct. Hans .... ???

> Med stor undren ...
> Bangsbo

Du kunne evt. vejlede manden, i stedet for at svine ham til.
Newbies har krav på at blive behandlet ordenligt.

Til alle der vil læse mere om det danske usenet, prøv:
http://www.usenet.dk

--
Mike

Fra : Michael Andersen - M~

Dato : 17-02-01 23:04

Hejsa!

Tark!
Jeg gider ikke indgå i et større skænderi så holder jeg bare munden i!
Ved godt mit svar var lidt kringlet, men han er lidt hidsig!!
Skidt med det!

Michael