udlænding på jagt i DK?
Fra : Peter Weis

Dato : 18-08-02 07:47

Jeg har fået vedhæftede tilsendt som mail. Er der nogen som ved hvor
skribenten kan henvende sig for at få arrangeret noget jagt på Dåhjort
her i september?

mvh
Peter

Dear Sir,

I am going to spend the first week of September in Denmark and I would
like to go hunting. I have tried to find some contacts to help me
organize the hunt, but I did not manage to get any.

By browsing the net, I got to visit your page wich is very nice and
talks about hunting. Unfortunately I do not speak danish, so I did not
manage to find any other contacts in english.

Could you please help me? I know that it should be suitable hunting
season for Fallow Deer and that there are some places that allow
foreign hunters.

I would appreciate very much if you could help me to find any
contacts.

Best Regards,

Carlos Freitas (abcdesporto@mail.telepac.pt)

Fra : Peder Porse

Dato : 18-08-02 09:16

Peter Weis wrote:
> [...]
> foreign hunters.
>
> I would appreciate very much if you could help me to find any

Jeg mener nogle af godserne på Lolland og Falster udlejer afskydning af
dåhjorte.
pp

--
Peder Porse
Boesvej 2, Svejstrup Enge

Fra : john

Dato : 18-08-02 18:48

Bremersvold Gods, Lolland plejer at udleje dagjagt på dåvildt René
Hedegaard Knudsen rhk@image.dk
Jeg har evt. et telefonnr. hvis du sender en mail til mig.

Med venlig hilsen
JAGTFORMIDLING.DK
v/John Jensen
Tlf. 40957604

Email: john@jagtservice.dk

www.jagtformidling.dk
www.Jagtservice.dk
Bank : Nordea konto nr. 0169-6264 891 114

Annoncer på Jagtformidling.dk, det betaler sig.
Daglig besøg af 250-500 jæger/ hundefolk.