Nye Nyhedsgrupper ?
Fra : Steen T.Christensen

Dato : 15-12-00 10:03

Kan det lade sig gøre at tilføje en ny nyhedsgruppe til sin "news" uden at
man skal hente hele nyhedsgruppe filen igen, jeg kører Outlook Express ? det
er news:dk.marked.privat.telefon som jeg er interesseret i, så hvis der er
ne der kan hjælpe ville jeg blive glad

--
Steen T.Christensen
bulletin@worldonline.dk

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 15-12-00 10:56

Hej Steen T.Christensen du skrev:

>er news:dk.marked.privat.telefon som jeg er interesseret i, så hvis der er
>ne der kan hjælpe ville jeg blive glad

klik på det link du har skrevet
--
Hilsen Henrik

Fra : Steen T.Christensen

Dato : 15-12-00 14:25

Tak for det, det virker
Steen

Fra : Izeqb

Dato : 15-12-00 19:09

> klik på det link du har skrevet

Eller du kan skrive news:bla.bla.bla i Start > kør.

//Hjalte