Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvilket kort, er det rette..
Fra : Mogens

Dato : 17-08-02 22:05

Hej..

Jeg står og skal til at udskifte mit gamle Pixel View kort, TNT2 M64. Det
har gjort et stort stykke arbejde for mig, men kan ikke føgle med nu-dagens
spil, programmer. (Autocad 2000, Eplan)
Jeg har udset disse kort, og vil max bruge 800 banner på dette.
MEN hvilket er det rette??

1: Creative labs 3D Blaster GFores2 titanium Tv-out. (64Mb DDR ram) Pris:
679,-
2: Innovision Tornado GFores2 Mx400 Tv-out. (64Mb SD ram) Pris: 425,-
3: Innovision Tornado GFores2 TI Tv-out. (64Mb DDR ram) Pris: 699,-

Mit system:
Durom 1200 Mhz
ESC bundkort
256 Mb DDR ram
30 Gb Harddisk
cdrom/Brænder
19" Aoc skærm
OS: win XP pro

Fra : Ronni Heuckendorff H~

Dato : 18-08-02 06:52

On Sat, 17 Aug 2002 23:05:02 +0200, "Mogens" <mogensme@post3.tele.dk>
wrote:

> [...]

>2: Innovision Tornado GFores2 Mx400 Tv-out. (64Mb SD ram) Pris: 425,-
>3: Innovision Tornado GFores2 TI Tv-out. (64Mb DDR ram) Pris: 699,-

Hmm. Umiddelbart vil jeg anbefale dig nummer 2, altså TI udgaven...
Har selv fornylig opgraderet, og kom til at købe MX 400 ... Det kort
er ikke specielt hurtigt...

Evt. kunne du kigge på GF3 TI ... Disse ligger vist lige en hund eller
to over hvad du havde sat som max...

R.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-08-02 08:04

Mogens skrev bl.a.:

> [...]
> 2: Innovision Tornado GFores2 Mx400 Tv-out. (64Mb SD ram) Pris: 425,-
> 3: Innovision Tornado GFores2 TI Tv-out. (64Mb DDR ram) Pris: 699,-

Nr. 1, hvis det _skal_ være en af dem...

En hurtigt søgning på edbpriser, viser der kan fås mindst tre forskellige
modeller GF4MX440 til under 800,- Jeg ville nok hellere vælge et af dem,
fremfor en af de tre du har fundet.

--
Lars

Bruger du OutlookExpress uden OE-QuoteFix?
Skynd dig denne vej -> http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Martin K

Dato : 18-08-02 19:37

Mogens wrote:
> [...]
> 2: Innovision Tornado GFores2 Mx400 Tv-out. (64Mb SD ram) Pris: 425,-
> 3: Innovision Tornado GFores2 TI Tv-out. (64Mb DDR ram) Pris: 699,-

Hvad med at smide en hund ekstra på bordet og købe et GeForce 3 Ti200. Det
koster omkring 900,- og giver meget mere for pengene end ovenstående. Jeg
har selv et Chaintech GeForce 2 Ti 64 DDR TV-Out. Og det kører egentlig
fint, men skulle jeg have et nyt idag, skulle det klart være et GF3Ti200
eller et GF4Ti4200 til omkring 1400,-

Se evt. på dette: http://81.19.227.140/edbhard/H013/028-0116.jpg

--
Martin K