Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvilket program laver *.EFF billede filer?
Fra : JNE

Dato : 17-08-02 14:56

Hej NG!

Håber i kan hjælpe, jeg søger et program som kan lave *.eff billede filer!
Er der nogle som ved hvilket program jeg skal bruge?

MVH
JNE

Fra : Tomasz

Dato : 17-08-02 18:28

: Håber i kan hjælpe, jeg søger et program som kan lave *.eff billede filer!
: Er der nogle som ved hvilket program jeg skal bruge?
:

Hvad bruger man det til ?

MVH
Tomasz

Fra : JNE

Dato : 18-08-02 17:20

Jeg arbejder med et program som Qubica har lavet! Det styre bowling baner og
lignende! Og alle de billeder der er derinde er i *.eff filer! Og jeg skal
ligge nogle nye billeder ind men det hjælper jo ikke så meget når jeg ikke
ved hvilket program man skal lave *.eff filer i!

På forhånd tak for hjælpen!

MVH
JNE

Fra : Niels Andersen

Dato : 18-08-02 17:58

JNE wrote in <3d5fc93b$0$27830$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> [...]
> skal ligge nogle nye billeder ind men det hjælper jo ikke så meget når jeg
> ikke ved hvilket program man skal lave *.eff filer i!

Som sagt, det ville være en hjælp hvis vi kunne få lov til at se sådan en
fil.

I øvrigt, punktummer kan bruges til mange andre ting end filnavne. De er fx.
glimrende til at afslutte sætninger med.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Niels Andersen

Dato : 17-08-02 18:44

JNE wrote in <3d5e560c$0$33573$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> Håber i kan hjælpe, jeg søger et program som kan lave *.eff billede filer!
> Er der nogle som ved hvilket program jeg skal bruge?

Gimp blev smæk-forvirret da jeg åbnede et billede, og bad om at få det gemt
som "test.eff". Den understøtter ellers mange eksotiske formater.

Måske er det bare et andet navn for et kendt format, det har jeg set mange
gange før.
Du kan evt. poste et .eff-billede i dk.binaer (eller ligge det til download
på en webserver, whatever), så kan vi se hvad der gemmer sig i den.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Lars Bom Huusfeldt

Dato : 17-08-02 19:08

fandt dette på fileext.com

".EFF IEEP TeamBG File (modify Infinity Engine games)
EverQuest Effects File"

håber det kan bruges...

Fra : Lars Bom Huusfeldt

Dato : 17-08-02 19:15