Telia fakture
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-08-02 15:35

Hej

Så fik man igen en af disse mærkelige regninger fra telia...

Jeg har vist ikke været kunde i over et år.. Men alligevel får jeg en
regning på MINUS 44,39 kroner Sidst fik jeg en på minus 8 kroner, som
jeg har hørt mange fik..

Har langt et scanning af fakture i news:dk.binaer under samme emne

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-08-02 15:59

> Jeg har vist ikke været kunde i over et år.. Men alligevel får jeg en
> regning på MINUS 44,39 kroner Sidst fik jeg en på minus 8 kroner, som
> jeg har hørt mange fik..

Send dem et girokort vedlagt en kopi af din faktura og bed dem indsætte
pengene på din girokonto.

*LOL*

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : Fischer

Dato : 16-08-02 16:11

> Så fik man igen en af disse mærkelige regninger fra telia...

Telia styrer!

Fra : Birkoff

Dato : 16-08-02 17:42

Men deres piger er søde når man får fat i dem
MVH Janus

Fra : Lars Christensen

Dato : 17-08-02 01:45

On Fri, 16 Aug 2002 18:41:47 +0200, "Birkoff"
<janus@basicelectronics.dk> wrote:

>Men deres piger er søde når man får fat i dem

Det vil jeg kun give dig ret i men de fatter ikke en skid :)
Eller også så giver de kunden ret i at der er sket en fejl og så gør
de aligevel som de selv vil når man har lagt røret på..

Lars

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 18-08-02 09:26

får jeg en
> regning på MINUS 44,39 kroner Sidst fik jeg en på minus 8 kroner, som
> jeg har hørt mange fik..

Ja så fik jeg også en på minus 51 kr, tidligere har jeg fået en på minus 20
for derefter at få en på plus 20(som jeg selvfølgelig ikke betalte).

Jeg skal ihvertfald aldrig mere have Telia !!
Rasmus
dontspamme@FJERNoncable.dk