SPAM
Fra : MAndersen

Dato : 16-08-02 20:25

Hej.

Siden jeg for en lille uge siden begyndte at bruge nyhedsgrupper igen, er
jeg blevet
overdænget med spam-mail.

Jeg får 6-8 fra forskellig afsender hver dag, og jeg kan næsten ikke lave
andet
end at sætte en regel op på afsenderen, at al fremtidig mail fra vedkommende
skal direkte i slette post.

Er det kun mig ?

mvh
MAndersen

Fra : Jakob Paikin

Dato : 16-08-02 20:31

On Fri, 16 Aug 2002 21:25:14 +0200, "MAndersen" <doggy@tdcadsl.dk>
wrote:

>Er det kun mig ?

Nej - men spørgsmålet hører sådan set ikke til i denne gruppe.

I øvrigt kan www.spamcop.net anbefales - ligesom SpamPal
(www.spampal.org.uk)

--
Jakob Paikin, advokat
Advokatkontoret Fabritius Tengnagel & Heine.

Bemærk at ovenstående ikke er egentlig advokatrådgivning.

Ovenstående indlæg er i øvrigt min personlige opfattelse og ikke nødvendigvis advokatkontorets.

Fra : TGD

Dato : 16-08-02 21:27

"MAndersen" <doggy@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
<KLIP>

> Er det kun mig ?

Nej flg. Jakobs råd jeg bruger samme fremgangsmåde, yderligere kunne du
starte med at ændre lidt i dine kontier:

doggy"fjern el remove"@tdcadsl.dk så havde du ikke fået et så stort problem.

Gruppen var hellere ikke rigtigt valgt.

Fra : Anders

Dato : 17-08-02 09:26

"TGD" <mkp"remove"@dk2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nej flg. Jakobs råd jeg bruger samme fremgangsmåde, yderligere kunne du
> starte med at ændre lidt i dine kontier:

selv om jeg bruger no@spam.dk får jeg et hav af mails på min
mobilixnet-adresse! Hvordan kan det være?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-08-02 21:48

MAndersen skrev:

>Siden jeg for en lille uge siden begyndte at bruge nyhedsgrupper igen, er
>jeg blevet overdænget med spam-mail.

Du kan få hjælp til den slags i dk.admin.netmisbrug.

>Er det kun mig ?

Nej, det er alle der ikke garderer sig specielt.

--
Bertel

Fra : MAndersen

Dato : 16-08-02 22:04

> Du kan få hjælp til den slags i dk.admin.netmisbrug.

> Nej, det er alle der ikke garderer sig specielt.

Se det er jo herligt at blive klogere hver dag, tak for de gode råd,
jeg vil ændre mine konti

mvh
MAndersen