Kan man redde Outlook kontoer fra defekt h~
Fra : Thomas Jacobi Olesen

Dato : 16-08-02 18:15

Jeg har reddet mine data fra en defekt harddisk, derefter har jeg lavet en
ny installation af OS og programmer.
Kan jeg redde mine mailkontoer fra den gamle Outlook 2000 installation?

<</Thomas\>>

Fra : Jacob Larsen

Dato : 21-08-02 13:59

On Fri, 16 Aug 2002 19:14:39 +0200, "Thomas Jacobi Olesen"
<news@orkan.dk> wrote:

>Jeg har reddet mine data fra en defekt harddisk, derefter har jeg lavet en
>ny installation af OS og programmer.
>Kan jeg redde mine mailkontoer fra den gamle Outlook 2000 installation?

Hvilket OS lå der før? Prøv at søge efter alle .pst filer. Der ligger
dine mails sikkert.

/Jacob Larsen

Fra : Jacobi

Dato : 21-08-02 14:45

"Jacob Larsen" <jlar01@nospamkom.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilket OS lå der før? Prøv at søge efter alle .pst filer. Der ligger
> dine mails sikkert.

Jeg har reddet min .pst fil og dermed mine mails. Det er selve mailkontoerne
jeg vil have fat i. Brugernavn, smtp server, pop3 server.......

Det var for øvrigt en Win2000 det lå på. Jeg har de fleste typer Windows
installeret i huset (Ja også 1.0, licens og disks købt for 10 kr. i 1991),
så jeg skulle være kompatibel.

Med venlig hilsen
<</Thomas\>>

Fra : Jacob Larsen

Dato : 21-08-02 16:33

On Wed, 21 Aug 2002 15:45:22 +0200, "Jacobi" <news@orkan.dk> wrote:

>Jeg har reddet min .pst fil og dermed mine mails. Det er selve mailkontoerne
>jeg vil have fat i. Brugernavn, smtp server, pop3 server.......

Den er jo nok værre. Hvilken ISP har du? Ud fra det er det normalt
rimeligt nemt at finde servernavnene, men brugernavne og passwords
skal du jo nok finde i papirerne fra din ISP.

/Jacob Larsen

Fra : Thomas Jacobi Olesen

Dato : 24-08-02 15:04

> Den er jo nok værre. Hvilken ISP har du? Ud fra det er det normalt
> rimeligt nemt at finde servernavnene, men brugernavne og passwords
> skal du jo nok finde i papirerne fra din ISP.

Tak for svaret. Jeg var klar over at man ikke bare lige kan rive password ud
af filerne, men jeg havde håbet på de kunne flyttes.

Heldigt at fruen i huset kunne finde papirerne til sidst. Problemet er at
jeg har holdt kunstigt liv i en gratis konto fra TDC, men... never mind. Jeg
har reddet min mail fra TDC og lagt den om, så kan TDC få lov at nedlægge
den gamle konto. Det er alligevel over to år siden jeg fik eget domæne.

Med venlig hilsen
<</Thomas\>>