Understøttelse af Bluetooth !
Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 15-08-02 11:13

Hej Alle !

Hvilke modeller fra Nokia & Sony-Ericsson understøtter bluetooth ?

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 15-08-02 11:47

> Hvilke modeller fra Nokia & Sony-Ericsson understøtter bluetooth ?

Nokia:
6310/6310i
7650 (Kun data)

SE:
T68i
Vist nok nogle flere som jeg ikke kan huske....

Fra : ZoFOng

Dato : 15-08-02 16:02

og så er der også:
Ericsson R310
Ericsson R520M
Ericsson T20 (jeg mener at der skal tilsluttes et modul i bunden...)
Ericsson T39
Ericsson T68
Motorola Timeport 280
Nokia 6210
Nokia 6310
Nokia 6310i
Sonyericsson P800
Sonyericsson T68I

Fra : JMo.

Dato : 15-08-02 19:24

On Thu, 15 Aug 2002 17:02:03 +0200, "ZoFOng" <Grillbiller@hotmail.com>
wrote:

>og så er der også:
>Ericsson R310

Kun vha. DBA-10

>Ericsson R520M
>Ericsson T20 (jeg mener at der skal tilsluttes et modul i bunden...)

Yep. igen DBA-10

>Ericsson T39
>Ericsson T68
>Motorola Timeport 280
>Nokia 6210

Kun vha. DTL-1P, og understøtter kun data-profilen (dvs. kan IKKE
bruges til headset)

Fra : JMo.

Dato : 15-08-02 18:45

On Thu, 15 Aug 2002 12:46:31 +0200, "Peter Sepstrup"
<sepstrup@privat.dk> wrote:

>SE:
>T68i
>Vist nok nogle flere som jeg ikke kan huske....

R520, T39 samt de øvrige 3v modeller vha. DBA-10 adaptoren (som dog er
udgået..)