Andet multimedie
bentjuul 3670
Slikkepind der bevæger sig
Fra : -Jens-

Dato : 15-08-02 19:34

Hej NG

Er der en der har, eller ved hvor jeg kan finde en GIF med en slikkepind,
der bevæger sig?
Den kan dreje rundt, eller bevæge sig fra side til side. Er der evt. en der
kan lave den til mig?

mvh
Jens

Fra : Brian Nilsson

Dato : 17-08-02 01:57

-Jens- skrev:

> Den kan dreje rundt, eller bevæge sig fra side til side. Er der evt. en
der
> kan lave den til mig?

Jeg har lavet en her:
http://home.worldonline.dk/brianjon/ng/slik.gif

Håber den kan bruges, ellers kan jeg lave en der passe, bare jeg har mål
(pixel x pixel). Billedet her fylder en del, men det er mulig at gøre den
mindre i Kbyte. Billedet her tog mig et lille minut at lave.

--
- mvh. Brian -
http://home.worldonline.dk/brianjon/ng/visitkort.htm

Fra : -Jens-

Dato : 20-08-02 09:59

"Brian Nilsson" <solarbln@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> (pixel x pixel). Billedet her fylder en del, men det er mulig at gøre den
> mindre i Kbyte. Billedet her tog mig et lille minut at lave.

Hej Brian

Den er fin. Må jeg benytte den på en side?
Hvis jeg har et foto af en slikkepind, kan du så animere den? eller lave en
der ligner. Den må gerne være tegnet.
Jeg skal bruge den til forsiden på en hjemmeside, så den ville være lækkert
hvis den ikke fyldte så meget.
Hvilket værktøj benytter du til at lave gif'en med?

mvh
Jens

Fra : Brian Nilsson

Dato : 20-08-02 14:06

-Jens- skrev:

> Den er fin. Må jeg benytte den på en side?

Ja, det må du godt. Det er et ©-fri billede jeg har brugt.

> Hvis jeg har et foto af en slikkepind, kan du så animere den? eller lave
en
> der ligner. Den må gerne være tegnet.

Ikke noget problem, bare billedet er i gif.
Du kan sende det til solarbln@hotmail.com

> Jeg skal bruge den til forsiden på en hjemmeside, så den ville være
lækkert
> hvis den ikke fyldte så meget.

Det kommer and på pixel x pixel og faverne i billedet. Men ja, det skulle
være muligt at hold den under 20-40 Kbyte

> Hvilket værktøj benytter du til at lave gif'en med?

Til selve billederne og lidt animation bruger jeg PhotoDraw 2000 Ver. 2. Til
større animation bruger jeg Microsoft GIF Animator som er ganske udmærket.
PhotoDraw 2000 er nok ikke det bedste program på markedet, men det er
udmærket til mig og mit behov.